nytt år, nya tag?

hmm.. jag vet jag vet, förlåt. det har varit dött här. och kanske gav början på 2008 inga nya krafter till just bloggskrivande, men det kommer nog. men ni kan väl få veta lite av vad som hänt i mitt torra 18års liv!

vet inte vart jag slutade, eller ens började. men tillbaka i falköping är jag, helt klart, och dött har det ju inte varit, fastimage276 att man kanske tror det. well, har hunnit med en middag med Marre, och det var så bra som jag förväntat mig, dock så vill jag se henne snart igen, vi måste ju byta julklapp med!! viktigt. undrar så vad hon pysslat ihop för fuffens.. hon är ju helt knäpp den lilla GUMMAN. haha. nåja. jag har tränat i ungefär en vecka. åkt 16h tåg til Bastuträsk och spelat mot Norsjö och vunnit, matchen lirare blev jag med, mycket gemytligt. sprutade grädde på våra små 90 flickor gjorde vi också mitt i natten, men dom märkte ju aldrig nått utan trodde det var dräggel, så jävla brighta är dom. haha.

vi kom hem och jag, sara & emma fick pyssla ihop en powerpoint presentation till vårt projektarbete, som vi idag fick reda på att vi skulle redovisa, trodde det var imorgon, men det gick bara fint! det var för 92orna som var på uttagning här och handlade om Marcus Nilsson, en intervju och en med Angelica Ljungqvist, men hon var så trög på att svara att hon inte fick nån stor plats. allt handlade om "hur man blir proffs" det går faktiskt att ta sig nånstans, att orka, att kämpa! heja! haha. nåja.

nu sitter jag här framför datan.. "pratar" med niklas och tänker på att sova. gonatt!
Postat av: Marie

haha, du kommer älska min gåva!

2008-01-15, 11:36:56 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: ernie

thanks love! ja jag har funderat på o åka med=)vill ju träffa dig nu! det där är en låt av beyonce, jäättebra:) love

2008-01-15, 14:56:32 - URL: http://ernesa.blogg.se
Postat av: lisa

cissi har blogg! det borde jag listat ut ;)
hahah, vi 90or är ju trotsallt födda ett år efter er..inget o göra nått åt, men det kommer nog med åldern ska du se.bahah, fan va roligt, sofie o maria vaknade inte ens hörde jag? ;P hahah

2008-01-16, 00:27:28 - URL: http://lajsatannenbaum.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!