Just waiting 'til the shine wears off


så mycket saker jag gör, hinner knappt stanna upp och tänka, frågan är om det är bra eller dåligt. jag bara kör på, vila kan jag göra i graven.

nu har jag alltså varit på gotland från lördag till söndag, 8 kvällars festande, och 7 dagars bakisdegande. inte riktigt, men nästan! haha, vi har slat en del, varit på tofta en dag. träffat galet mycket folk och bara gjort i princip alla galna saker som man skulle vilja uppleva, drivit med alla så det stått härliga till. sista kvällen satt vi på VIPen och drack champagne, behöver jag säga mer? sjukt många citat och interna grejer har utvecklats, inte helt otippat när man bor ihop och spenderar all sin vakna (och sovande) tid ihop! vi var iaf ett ganska oväntat , men vad som visade sig vara ett sjuuuukt bra gäng! skrattat har jag veeeerkligen gjort. och Julia har klättrat upp på min topp 2 lista på dom roligaste jag känner. appropå rolig har jag träffat Soran (med Za?) från parlamentet! haha, credade han som fan, men kände ändå ett rätt bra sting av avundsjuka när julia hamnade på bild med Alex Schulman (hon frågade hur dom skulle se ut, då svarar Alex ((ja, jag känner honom)) "Kära". fan ta henne.) anyhow, Zäta med sitt gäng var där och det blev lite degande och festande med dom. på Gute hittade jag varken ut eller in, ahha, irrade nog mest runt, förutom att dansa runt stången, kanske var det också den mest spårade kvällen, så det blev väl som det blev med koll på läget. ganska så döda och med 3timmars sömn i bagaget kom vi iaf med färjan imorses. miljoner bilder att vrida och vända, blir nog många album på facebook. fr så många orkar jag inte ladda upp här! hoppas ni har lite hänsyn till det. tack.




vi ska iaf ha reunion redan på onsdag då det är utgång! det vore ju inte bra för våra kroppar om vi slutade med alkoholen sådär tvärt, så vi drar helt enkelt långsamt ned på konsumtionen..

på tisdag kommer elin supris:igt hit också, lite allsång på det och en övernattning! woho, var ju inte igår precis.

ska försöka uppdatera bättre barn, lovar. men åker till falköping på söndag, och ska nog upp lite på landet innan det, vi löser det, okej?

saknasaknasakna.
Postat av: Lisa J

Tack cillen :D

2008-07-21, 00:30:55 -
Postat av: filippa

Haha ni bytte också till svartvitt efter ett tag när fyllan började dra på!? Hur länge stannar du i Fkp?

2008-07-21, 00:46:28 - URL: http://ettubruto.blogg.se/
Postat av: Marie

jag går snart sönder av saknad. såg att du ringt igår, men jag hade glömt telefonen. har sån himla lust att ringa dig nu, men jag vill inte väcka dig..

2008-07-21, 09:22:49 - URL: http://marrebarre.blogg.se/
Postat av: Anonym

gliiiitter den andra augusti, tralalala!

2008-07-21, 16:48:36 -
Postat av: Julia

Cirrevirre jag hittade hit! <3

2008-07-21, 21:29:57 -
Postat av: billovic^

haha. äre soran som är med i ett program. chillar lite med björn. stjäl lite av hans glans. o sen vet hela svenska folket vem han är ? :P GlidarN :P allt bra annars ? ^^ ;) puss

2008-07-21, 22:39:50 -
Postat av: jennifer

meheartyou.

2008-07-22, 16:13:52 - URL: http://jennifer89.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!