reign of love

Så har en rehabdag averkats här hemma.

väcktes vid 10 av en ljuv och saknad stämma. marie hade äntligen tagit sitt förnuft till fånga och slagit mig en pling. efter cirka en halvtimmes välbehövda ordbyten så somnade jag om och vaknade vid kvart i 12 när klockan ringde, typ 7 minuter senare ringde elin som trodde att även hon väckt mig, men icke, var ju bara länge sen jag pratade med någon! haha. käkade ett ägg och drack min efterlängtade smoothie, läste lite, sen ringde johanna som hämtade upp mig med bilen och så åkte vi till täby. hittade en myskofta för 50 spänn, kändes helt ok efter allt spenderande på Gotland. var inte där så länge utan köpte frukt och nudlar och åkte hem till lilla Julia. det var ett kärt återseende trots att det bara var en dag sen vi sågs, haha, inte ens det kom jag på. men ser ändå fram emot onsdag när vi ses igen.  många timmar senare (och tittande, redan nostalgiska, på bilder från gotland) åkte vi därifrån förbi johannas mormor och sen till ica där jag inhandlade min middagssallad. tränade ett pass, läste lite och surfade lite. pratade med David som är på Korfu (och som jag inte sett på 4,5 veckor nu, misshimbigtime). sen vid 9 gick jag & johanna på promenad för att sen avsluta med knäckemackor och te hemma hos henne. kvalitetstid som fan.

jag saknar Jennifer, men snart ses vi hjärtat.

imorn kommer som sagt elin, ska möta upp henne i den stora staden och sen ännu en gång beöka allsång, tydligen veronica maggio som ska vara där! låter bra i mina öron. hihi, återkommer förhoppningsvis me bilder etc. :)

sov gott kära vänner.

Postat av: Anonym

Vad försöker ni skriva i luften? SIX??

Cool bild btw =p

2008-07-22, 00:10:08 -
Postat av: Jossan

Underbara Cissi, jag saknar ju dig massor!!

2008-07-22, 09:56:53 - URL: http://jooosy.blogg.se/
Postat av: Filippa

det tycker jag absolut att vi ska. vore mys att träffa dig igen! är btw avis på att du ska till allsång, jag vill med! och för att avaluta,nice bild! ;)

2008-07-22, 15:09:28 - URL: http://ettubruto.blogg.se/
Postat av: emelie (jenn's siss)

jag saknar henne med :(

saknar du livade fkp ngt :D? elr kanske dina kanonkompisar ;)

2008-07-22, 16:02:15 - URL: http://emelieelisabetheriksson.blogg.se/
Postat av: jennifer

och snart ses vi. (förstår du hur gött det känns att äntligen få säga så?)

2008-07-22, 16:16:06 - URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: Julia

4.5 veckor.. Sounds like a dwarf to me! :D

2008-07-23, 13:27:37 -
Postat av: David

And I missU2mysweet<3



loef

2008-07-23, 16:56:02 - URL: http://damaan.blogg.se/
Postat av: jennifer

fick ditt vykort idag, did that make my day or what?!





hur bäst är du inte då att du liksom ser att pippi kör en "i'm a snake" ?

bara du, bara du.

2008-07-24, 20:48:54 - URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: ernesa

say whaaat.. i miss you crazy!!

2008-07-29, 20:19:30 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!