somewhere along in the bitterness

och hej vad det går.

inte helt otippat va? allsång med elin var great, ni får bilder när jag kommer hem och hinner lugna ned mig lite. utgången på onsdagen var ännu mer great, massa trevligt folk och en bra fylla. haha, min kropp tar knappt åt sig det mer, så när sommaren är över och det är mindre fest, kan min kropp behöva lite rehab tills jul, haha. nåja. åkte en sväng upp till landet, åkte lite vattenskoter, lite hotdog och en massa bad o sol med mina solstrålar elin&bella, även emma kom ut en sväng, love på det! sen åkte jag hem, hängde med julia&johanna och sen iväg till fkp. äntligen träffa marie, david, kleva, elin, sara, karin & alla andra fina människor som gör att det blir så himla värt här. och så kommer dessutom jennifer imorn (sånt himla lyckoskutt på det) och det blir mingan med jessie ocvh marrebarre också, det vill säga en supercombination.
har legat vid underbara panka, badat och solat, läst bok, och idag fick jag även träffa kleva, kärt återseende.  i helgen kommer även fler volleybollare ocvh annat bra folk samlas här och bara ha en sån där underbar reunion, heja! kommer bli riktigt bra fest, i know it.

idag fick jag även reda på att vårt hus är vårt från och med imorn!! första augusti! woho, dock är ju ingen av oss i närheten av huset, så vi får väl börja så smått nästa vecka helt enkelt. det känns ruskigt bra att saker och ting börjar ske och att man kanske kan få en liten vardag snart. ska på jobbintervju nån gång nästa vecka och även hälsa på en sjukgymnast. träningarna börjar då med.... som sagt; lite att stå i.

puss så länge folks!
Postat av: jennifer

imorn, imorn och imorn.

säger så.

hur många blir vi imorgon? jag har bara bokat bord för 4a. karin var tydligen på, och sanna kanske med. så om du har chansen kanske du kan boka om bordet till 5-6? det står på mig. puss älsko.

2008-07-31, 21:52:07 - URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: Sara

Du är bara såååååååååå snygg babe ;D

2008-08-02, 16:16:37 - URL: http://saaaris.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!