nobody said it would be this hard

Hundra dagar sen uppdatering känns det som. och inte konstigt det, har varit fullt upp 24/7 med fester, luncher, mys med folk och ja, student och bal! ni vet hur det är. galna tider. en helt fantastisk vecka, helt jävla underbar. den har nog innehållit allt man kan önska sig, ja kanske t.o.m lite till!

bilen på väg hem från falköping var kanske inte den roligaste resan jag varit med om, det slog mig att man aldrig kan ta en spontan fika med Jennzo på Mingus, eller en promenad med Jessie när helst man har lust, jag har ingen som bär mig hem när jag blir för full (haha), ingen att springa till när man är lite sad och ja, hela falköping är bara så långt bort. så därför bokade jag igår, när jag varit hemma en dag, min första resa tillbaka! haha. nej jag är inte utvecklingsstörd, eller? visserligen ska jag inte bara vara där, vi ska nämligen ned till halmstad och fira midsommar, men på onsdagkväll kommer jag! haha, så på torsdag har jag redan planerat in promenad och kanske lunch med karin, nån mer som vill ses? keep in touch! :)

Har packats upp många lådor, rensat ur det gamla rummet ännu mer för att få plats med det nya. det man inte sett eller använt på 3 år tror jag man klarar sig utan faktiskt. lunchade med johanna igår, bäst. och sen fotboll på Våning ett med massa bruds, det är bra, allt är bra för att sysselsätta sig med annat än att tänka. ni vet vad jag menar.

antar att ni vil ha lite bilder? haha, har typ använt 4 olika kameror, så det kanske kommer fler bilder med tiden, men ni får lite random nu! håll tillgodo.:




något sånt då! men känns som att balbilderna kommer senare people! :)

pusspåer.
Postat av: jennifer

:)

jag skulle så gärna vilja fira midsommar med dig.

2008-06-11, 14:21:37 - URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: karin

Hoppas det är jag som är Karin :)

det vore allt bra, annars keepar jag in touch, för jag paxar en dejt med dig! :)

hur ska du ner till halmstad föresten ? ;)

2008-06-11, 21:59:11 - URL: http://karinen.blogg.se/
Postat av: sararöd

löööve ya !tur att jag har dig!

2008-06-11, 23:22:54 -
Postat av: ellen

känn dig länkad!

2008-06-12, 07:28:47 -
Postat av: Anonym

Har ni inte internet uppe i Stockholm eller varför uppdaterar du så kasst? Skärpning tjejen =p

2008-06-13, 12:29:08 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!