you're dressed like a star


den här låten fick mig ur sängen imorse!

även denna dag började med en promenad, något tröttare än igår, men samma tempo! sen var det strömavbrott hemma på min väg för dom skulle fixa ngt, så ingen smoothie blev det, inget ägg heller! illa, fick två mandariner, sen gick jag och la mig igen! åkte ned till centrum vid 12 och mötte upp underbara Josephine för en salladslunch! wonderbart, det gled nog förbi tre timmar där nere! extremt gemytligt, och imorn drar hon. du kommer bli saknad.


häromdagen höll en fluga på att flyga in i mig, men så liksom vek den undan precis innan den skulle träffat min feja, tror ni att flugor är så smarta att dom verkligen har koll? det känns inte så, går alldeles för fort för så små kroppar.. okej att dom är korkade nog att flyga längst en fönsterruta en hel dag och inte fatta att fönstret brevid är öppet, men just att den på något sätt vet vad den gör ändå..? äh jag vet inte.

nu är allt 100% klart med sollet och övergången kom bara 3 månader efter, men nu är den här!  snart kommer väl bilden vi tog i maj upp på deras hemsida. spännande! feels good oh yeas. men det kanske ni redan märkt att jag tycker?

borde ta mig till biblioteket med och låna böcker, mitt lilla presentkort på bokia räcker kanske inte jättelångt, så får nog låna lite med, min tanke var ju faktiskt att läsa en del, en bok som man VILL läsa och inte MÅSTE. woho. pappa köpte en ny kamera till mig idag! en där inte blixten är paj (givetvis rosa).. så jag kan ha med den till midsommar och så! feels good. får väl dock peja mesta delen själv, men nu kommer den iaf snart hem till mamma! wiho.

och ett sista YIIHA för idag, KLEVA IS COMING TO STHLM!! så jäävla najsigt! hon ska ringa idag så kommer mer att planeras, this will be some good shit!

imorgon drar jag til falköping för att sedan ta mig ut i nån skog i halmstad och fira midsommar, även detta kommer bli helt kalas känner jag, och jag är peppad till tusen, kan det bli annat än bra då? funderar på att lämna min data till min pappa så kanske han kan fixa till den på någe vis.. vad tror ni? jag hoppas.

byebye så länge folks!
Postat av: saraa

jag ser så framemot stockholmstrippen! kalasbra ju! pöss

2008-06-17, 22:00:10 - URL: http://mymoon.blogg.se/
Postat av: cajsa

haha, jag menar louise och det står jag banne mig upp för!

trodde ni var typ mates? ;D

2008-06-17, 23:31:29 - URL: http://cajsamohlin.blogspot.com
Postat av: ernesa

heej, får jag komma o besöka dig i sollet nångång=) love

2008-06-19, 12:35:24 -
Postat av: jennifer

nu kör du en update på helgen!

2008-06-23, 18:53:43 - URL: http://j

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!