break the ice?


vad är det egentligen för fel på min hamster? just nu stoppar han in ungefär ett halvt A4-ark i munnen? ska han äta de till middag eller vad är grejen? tjock som få blev han iaf.. tur att han springer så mycket i hjulet, kanske kan han springa bort lite papper där?

och vad är det som händer efter vårvärmen igår (okej, den var i sthlm, men ändå)? vaknar idag, tänker att "oj, solen skiner" drar upp persiennerna, och vad skådar jag; S N Ö. helt sjukt. jag som just börjat se fram emot min praktik och tänkt på hur underbart det kommer bli att vara där på våren och inte vintern som jag var sist, tänk att få vara ute massor i friska luften och soooolen. well, we'll see about that.

igår var det match och den var sådär, det är ingen dålig match av oss, men vi låter dom ha 2 bollar försprång hela tiden, och det är jobbigt att jaga.. sen har vi verkligen guldlägen men missar serve o sådär, så det var lite tråkigt. men på onsdag, ja då jävlar! pressa dom gamla tanterna.. blev iaf matchen lirare, kändes mest som jag var där men inte gjorde så mycket, men det är ju alltid kul! tulpaner och en ROSA handduk! och viktigast; en kram av gravida (!) Dewi Surjadi! hihi, myyyys. (träffade såklart halva släkten, massor med vänner och Johäny, började nästan böla när hon kom, haha, "det var ju inte min mening" sa hon. åh, saknas.) mysbussresahemmed.

Ida, Ellinor och jag tänkte gå upp o käka på matan och sen kanske sola lite, man känner sig ju som snön utanför. får se hur stor lust man har att knalla runt i den, kanske blir på badet eller ngt. sen skulle Ida kolla in min nya lya, ska försöka fixa lite här innan dess..
sedan är det träning 18-21, först kolla lite på matchen, sen boll ca 1,5h och sen lite gym för dom som behöver, lätta knäböj och sådär, blir väl rehab för min del... skönt. sen väntar förhoppningsvis mys. like that!

peace & love bitches
Postat av: ernesa

hej min vän. jag tror nog vi behöver prata snart.. saknar dig så mkt

2008-03-17, 14:33:14 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!