did i make it impossible for one plus one to equals are two?

uppe med tuppen, och all j*vla snöööö, hoppas vi inte blir försenade eller så tack vare den.. vore ju itne speciellt roligt.. men en match hoppas jag innerligt att vi kan bjuda på idag också.. även om dom kommer vara grymt revanschsugna, så vet vi fortafarande att vi kan.. nämen KUL är vad det ska bli!

sen får jag åka hem med famiiiiljen (t.o.m BROR är hemma!) ta en snabbdusch och sen upp till landet tror jagimage423 bestämt.. mys! var ju inte igår jag var där precis.. på lördagen blir det nog middag med Tony&Mari och jag hoppas verkligen att dom har Carro & Jossan med sig. det vore lycka! sen är frågan om man ska slå en pling till andra delen av  sister not by blood but by soul-ägaren. hoppas på att hon är hemma och att vi kan mötas upp! det vore massa kärlek! massa slappa och en jäävla massa påskgodis ska jag klämma ockå. har ju hållt mig riktigt bra hela denna och förra veckan, så nu är det fritt fram för lite frossa! och på söndag går Lucas bil från Rotebro station kl10 för att hinna till träningen 16... heja! (och tack lucas, som offrar dagar på sitt lov!)

nää, nu ska jag packa ihop sista och tänka på allt jag glömt, fixa lite matsäck med..

over and ooooout!
You're the other side of the world to me
Postat av: Emelie

Det va såååå jävla nice att dom vann! Riktigt kul !! Så nu får man åka till sollentuna och kolla på matchen:)jaha va trevligt!! anna-lena spelar i elverket eller? Hehe den sista tiden kommer gå snabbt nu!! Har ni praktik och sånt med? vart ska du va isf? Pusspuss

2008-03-21, 14:14:16 - URL: http://meelii.webblogg.se
Postat av: Marie

mjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaau! ha en bra helg, så ses vi på söndag lovie! pusspusspuss!

2008-03-21, 19:46:23 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Ina

Jag vill också träffa dig! Jag saknar dig & landet, längtar till sommaren! Njut där "uppe" så länge... Kärlek!

2008-03-22, 01:09:30 -
Postat av: Anonym

som sand i hand försvinner vi från varann=(

2008-03-23, 13:51:23 -
Postat av: Marie

kärlek i obegränsade mängder!

2008-03-24, 09:36:02 - URL: http://marrebarre.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!