feelings getting stronger in the dark

känener att jag ligger ju efter, så får at de sista dagarna i korta drag!
jo; söndag kväll: träffade äntligen Marie, vi käkade mat (färdigrätter?) och snackade massor och kollade tatueringar, kvalitetstid med andra ord! biglove.
måndag: det var sista matchen i kvartsfinalen, eller det blev det, vi förlorade, men mest med flaggan i topp tycker jag, jag har spelat bra hela slutspelet, vad mer kan amn begära? Ida var grym och det var allmänt kul. (men nu fick vi reda på att norska Koll, vill möta oss i träningsmatcher inför deras semifinal, tydligen är dom övergrymma i norge och vill möta OSS av alla, spännande.) sen var det mest chill och mys. alltid najs.
tisdag: första dagen på praktiken! helt vilsen coh kom mitt i röran, meeen, givetvis så blev det bättre. dock så var det barn som förstörde allt jag byggt i snön, så jag blev helt sad. sen sa ett barn att jag var tråkig med, sjysst efter EN dag. anyhow, det var trevligt coh vi var träningslediga, så skulle ned på stan och köpa mig ett par vantar, och inte bara använde ett par snodda, komemr till intersport, och vad möter mig? JO; bikinisar! inte en enda vant-jävel i hela affären! MEN, istället fick jag mysfika med Jennzo, finally! vi har ju alltid så mkt gemensamt? sätter oss i samma skit eller vad? haha. på det blev pastasallad och madagaskar och mer mys.

och nu, onsdag, utflykt med dagis, Cissi glömmer giiiivetvis matsäcken som jag skulle ha med mig, och fick imorse med mig morötter och en macka. meeen, underbara kollegor hade typ bullat upp emd all fika i världen och kaffe och sådär, så klarade mig alldeles utmärkt! dock skäms jag ju röven ur mig när jag inte har några vinterskor! kommer där i mina converse som en annan oerfaren 08.... suck. men idag var jag och hämtade mina termobyxor och så sa dom att jag kunde låna kängor där! kanon eller vaad! blir nog tiptop. åkte iaf pulka idag, eller inte jag, men barnen, ROSA var dom. pulkorna.. är heeelt slut nu, men lite solbränd tror jag.. najs! that's the way I like it! en unge sa idag "det är som att åka cross och fika!"  om att åka pulka.. fattar inte, men men.

Lovi & Sara Röd var här nyss, fest-möte! taggat or whaaat?! hihi, kommer bli suuuuper!
(outfit & förfest fixar sig loui)

gotta goooo
PUSS&MYS
Postat av: cissi också.

Haha, barn är bäst på att uttrycka sig, det blir liksom alltid så kul vare sig man fattar eller inte :D

Tack för din sympatikommentar i min blogg..livet är verkligen hårt mot mig och jag funderar ofta över varför jag inte åker tillbaka till Sverige igen och lever på mamma och pappa eller nåt annat spännande.. NOOOOOOT. hihi. jag rekommenderar! (och du är såklart välkommen att joina mig :D)

2008-03-26, 20:00:15 - URL: http://ceciliafondin.blogspot.com

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!