it's acceptable losses

jag har alltså ägnat typ hela dagen i skolan, från 8 till 15.30 trots att jag bara haft 1 lektion på 50 minuter.. men! det var ju helt själv valt så det var bara trevligt.. kunde gå till frukosten o dricka te och prata med alla filurer som kom och gick.. sen satte jag mig i biblioteket och fick faktiskt en del saker gjorda! även ett roligt telefonsamtal hanns med! trevligt trevligt. jag gick sen och åt lite grand och sen kom tillslut lovely jennzo och vi gick ut i sooooolen! okej, det är ganska så kallt i luften, men vi satt där (jag med ytterligare en kopp te) solade i typ 45 min, så om jag inte blir brun! ah, då vet inte jag. det är nog inte ens möjligt. nåja, vi pratade om allt viktigt i livet, och just nu har vi det nog väldigt väldigt lika jag o jennzan, like that BIG TIME. (hjärta) vi smed i hemlighet även lite planer inför sommaren.. mohaha!

blir även några rader idag om dagens outfit! det ni! är ni ju inte precis bortskämda med (finns ju iof en anledning till det med) men idag vill jag faktiskt visa upp mina läckra skooor! som råkar vara min mormors gamla! sånt är väl underbart när man inser att släkten har smak! haha. nåja. hade dom tillsammans med min nya kjol, vet att det var för kallt, men kunde inte vänta längre, så det blev som det blev! haha, ni får min stökiga rum OCH nyckelpigan på köpet! sjysst va.

en sak som jag haft problem med på sistone (bered er på I-landsproblem). jo; jag har haft en svart kofta. en helt vanlig simpel svart kofta, den har fungerat utmärkt, ända tills jag på senare tid haft den till andra svarta saker, jag har då insett att den inte alls råkar ha färgen svart längre, utan snarare grå/urtvättad. ni vet hur det är när man köper skitsaker (H&M) well well. inget mer med det tänkte jag utan köpte mig på jullovet en ny svart kofta, en som var svart på riktigt denna gång. jag hann väl använda den några gånger men när vi spelade match i sollentuna och då lyckades jag givetvis hänga av mig den i omklädningsrummet och glömma den... dåligt av mig, jag vet. men inte heller denna kofta var speciellt dyr, så när jag kom hem på sportlovet så köpte jag o moder helt enkelt en ny kofta! denna var inte riktigt som den första, eller den andra, den hade större knappar o lite sådär, men fortfarande en helt enkel svart kofta. och jag hade den dagen innan jag åkte hem från sthlm, men när jag har varit här har jag inte använt den en enda gång, det är jag i princip säker på. men tror ni inte att också den är borta? totalt spårlöst väck. såklart blir jag less på't. låg den hemma borde mamma sagt något.. men icke. men jag har aningar om att det kanske är min GAMLA nu mer gråa kofta som på nått sätt jävlas? vet itne om den lyckats gömma den, eller mobba den till att hoppa från balkongen, jag vet faktiskt inte. men koftan är totalt borta. så nu får jag ha min gamla kofta igen (hoppas den är nöjd). en liten btw sådär.

imorgon så bestämde sig jag o min arbetskollega Sara att vi helt enkelt skippar första lektionen, vi gjorde klart vårt arbete förra veckan som ni vet, och enligt rykten så ska vi göra samma sak imorgon och redovisa nästa vecka, vilket istället blir sovmorgon till 10.30. så har jag lektion till 12 och sen projektarbetstid där vi enbart ska leta upp lite videos på svenska proffs när dom spelar volleyboll på youtube eller svt. det blir nog en najs torsdag med!
(berättade jag förra veckan att jag o sara gjorde samma sak? så trodde jag att vår lärare skulle vara sjuk,för det hade hon varit dagen innan, så vi skippade lektionen. senare den dagen fick jag reda på att hon hade krockat på väg till jobbet. bilen var skrot men hon var hel. knappt ångest jag hade. lovar att det var mitt fel bara för att jag sa sådär)

om man faktiskt skulle ta och skriva klart individuella projektredovisningen. det vore ju bra gjort av mig i så fall.

peace out folks!
Postat av: Marie

vad fin du var idag! och skorna är bara såååå balla!

2008-03-05, 22:00:03 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Coool curls!

from tha 50's!??

2008-03-05, 23:26:49 -
Postat av: cissi också.

snygga skor, snygg kjol, snygg du!

2008-03-06, 02:37:50 - URL: http://ceciliafondin.blogspot.com
Postat av: jennzo

till sommarn asså.
vi måste lära oss spela gitarr eller hitta jävligt bra background music!

2008-03-06, 10:16:03 - URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: Malin

jag måste tacka för alla fina kommentarer i min blogg- de värmer verkligen :)

2008-03-06, 19:15:01 - URL: http://mallae.blogg.se
Postat av: madelene

åhh vilka fina shoes :D och outfiten med gullunge

2008-03-07, 16:30:51 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!