on top of your world

Salem höll mig vaken rätt länge, försöker verkligen vänja mig vid att höra springandet i hjulet.. vi får se hur det går..image413 imorse var jag mest trött, men kom upp och satte upp klockan på väggen, en klocka på väggen kan vara bra att ha! kom till skolan och hade lite genomgång o grejs om APU'n som börjar efter lovet (alltså v.13) och eftersom jag inte ens hade någon praktikplats hade jag lite smått panik.. men Cissifixar! med lite smör och vänliga komplimanger så lyckades jag få en plats på förskolan växthuset det är en kristen förskola, men det kan ju bli spännande, jag är ju konfimerad så det ska jag väl klara av! lite redovisning av ett arbete jag o Sara jobbat med under två lektioner, det blev många sovmornar istället, men det sa vår lärare att vi var värda. höhö. sen pratade vi betyg.. och sånt är ju allitd lika kul! iaf när det går bra.. haha. sen visste vi inte om vi skulle ha musik eller ej, då vi skulle ned på lärCenter o se om vi kunde få nån information om vad man ska göra efter gymn.. vi hade ingen musik utan sara körde ned vårat crew (ha ha ha) till lärCenter och mitt emot där låg ju också Växthuset! så nu vet jag det med.. vi kom in, registrerade oss och traskade in, tog lite godis, pennor och några broschyrer.. efter 10 minuter kände vi oss klara och jag o Sara åkte igen.. en lagom dag skulle jag säga!

igår firade jag o Jennfier att vi gjort en mindre flytt på effektiva 3h (!) så vi bjöd med Marre (hon fick hämta oss...) och så åkte vi till såklaaart MINGUS, om det är för att vi inte vet bättre eller för att det faktiskt inte finns mkt annat att välja på är en annan fråga.. det var iaf mys och mycket skratt.. lite te på det och hemgång. Rikard var över en sväng o sen kom Sara Röd.. fullt hus med andra ord, men det var mysigt. och jag trivs som fisken i vattnet!
(jennzo är fan klocken med sina tankar om vissa saker. hahaha. lite ond, men fan rolig.)

idag blir det träning.. det blir nog bra, hoppas jag, känner mig nästan laddad! woho!
juste, bjuder på sommarbilder, för personerna är saknade, som fan.
och ett till juste, både jag o Jennzo har träningsvärk i vaderna, för vi gått så mkt i trappor, hahah, mest-vältränade-i-stan?


CD! det är nytt, det är fräscht, det är fanmej en happyclub!
Postat av: jennzo

i'm evil, and you löve it.

2008-03-13, 14:15:34 - URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: Marie

this is matte speaking. i kinda like you.

2008-03-13, 14:37:29 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Marie

jag tror ni enbart bjöd med mig för skjutsens skull förresten...

2008-03-13, 14:52:19 - URL: http://marrebarre.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!