standing by a strenght of my own

skulle just in i duschen och precis framför näsan på mig så hoppar Lisa in.. jag ska då alltid ligga ett steg efter...

kände mig ganska utvilad när jag vaknade, hade t.o.m ställt klockan 15 minuter tidigare än jag gör i vanliga fall! (tror att en viss person har bra inflytande på mig?) var helt undebart att gå till skolan när solen gassade och så bara en lektion musik på det! Musik ska byggas utav glädje fan vad jag byggde musik idag! haha. lite mat på det och en solig väg hem! gooooodie. jag plockade fram dynorna som ska ligga i mina solstolar på balkongen, satte på kaffe och bjöd in SaraP. nu blev det alltså sooolmys på balkongen! helt sjukt underbart! satt där i någon timme (under tiden fick vår kära Kennet plocka hår i vårat avlopp så nu är det på G igen!) och bara njöt, Emma kom o käkade lite glass och Sara berättade hela historien om Kristina från Duvemåla ("egentligen är det en triologi som heter; utvandrarna, invandrarna och nybyggesgården (eller vad fan den hette)" hon berättade allt med sjuk inlevelse och hon är ju inte nörd värre än "låtarna från musikalen finns på 3 skivor, och när blabla händer så kommer den där låten... nummer 13 på skiva 3! amen du vet Emma!") haha, det var en riktigt lektion av småland 1890.... heja!

träningen var riktigt bra, libro träningen var grym. haha, inget mottag typ, jo lite, men mest bara slänga slänga o jobba som as, jag o Josse var ju bäst, inte så otippat. tur att jag har några ettor som är grymma! var typ dyngsvettig i mina (dagen till ära) gröna leopard hotpants! haha, ja herregud, det är tur att det är någon som bjuder på sig! MarreK frågade om det var hans badbyxor jag hittat....
dock har jag nu insett att mina knän fylls allt mer med blåmärken och skrapsår så jag ser ut som 5 år igen.. och idag tog jag nog rekord i brännsår... skönt i duschen må jag säga..

ikväll blir det mooovie @ Rikard, det ska bli najs, Juno ska vi nog se (?) vi är inte så bra på att träffas, jag har insett att jag inte är så bra på att träffa någon. haha, trots att folk är nära så... ja, dumma mig! skönt att iaf få komma till ett "riktigt hem" med en mamma & en pappa osv.. kanske även nått nybakat! (lyckas alltid tajma när jag är där!) heja mig, nope, gotta go! smell you later folks!
Postat av: jennifer

filmen är sådär, men juno är skööön!

2008-03-06, 21:09:13 - URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: cissi också.

Jag ääääälskade "Juno", hoppas ni ser den :D

2008-03-06, 21:14:58 - URL: http://ceciliafondin.blogspot.com
Postat av: ernesa

ÄÄlskar Juno!!! äsklar dina inlägg oxå, blir glad av dom

2008-03-06, 22:43:45 -
Postat av: karro

du o josse e lätt de bästa.. :D

2008-03-07, 15:15:56 - URL: http://linapinakarlsson.blogg.se
Postat av: jennzo

pusspusspuss.

2008-03-08, 11:13:58 - URL: http://jennifer89.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!