the loneliest city of all

ja, här sitter jag och funderar över livet som hamster. just nu sitter Salem och är SKITFET, han har nämligen ätit upp typ ALL mat i skålen, nu sitter han där och slickar sig runt munnen, bokstavligt alltså. kliar sig lite bakom örat med. jag städade buren förut idag, och salem var ute och sprang lite.. man tänker givetvis på hur otrligt liten buren är i jämförelse med honom själv, men å andra sidan så vet han ju inget annat.. i vilket fall, när jag släppte in honom i buren igen så blev han helt galen och sprang runt runt och började gräva ned sig i spånet (som min nyfunna hamster-vän Limpans hamster gör) och slita o pilla i pappret som jag för en gångs skull lagt i botten. nu när jag kom tillbaka från träningen så har han typ vänt upp o ner på hela boet, pappret är rivet hur som helst överallt och så sitter han som sagt mitt I matskålen och ser nöjd ut. jävla cp.

men man kommer ju osökt att tänka på så lite som lilla Salem kommer få uppleva i sitt liv, förmodligen mycketimage415 mer än många andra hamstrar då jag verkligen inte är nån curlingmorsa, om man ramlar så reser man sig (eller dör). men att hans värld är så liten om man tänker på allt annat som finns runtomkring. och en sak jag alltid funderat över; hur fan kan en hamster fatta att den ska springa i hjulet? står det nån liten instruktion, ser dom andra som gör det, eller är det bara en ren slump att dom kliver in hjulet och så börjar det snurra när dom springer, och så kommer dom på hur KUL det är och vilken MOTION dom får, så bara fortsätter dom att göra det? framförallt på natten också, då är det ju som roligast. (ja, jag vet att dom är nattdjur, men för tusan, Salem håller ju på hela dagarna med!) som avslut på denna fundering tycker jag att ni ska kolla in här. jag tycker det är coolt att han har så långt hår, för övrigt är ju hemsidan en höjdare....

ikväll ska jag över till Medz med Matte och ha tjejmyyyys. typ färga och klippa hår, käka fruktsallad och kolla på The notebook, som jag (förlåt att tjejiga tjejer) inte har sett! sägs ju vara en uuuuuuunderbar loveträms. nåja. det kommer bli en toppenkväll, är jag inte minsta orolig för.. love på er!

åk bara ååååk vbd! hälsa från mig. och jennzor; have fun tonight, ses imorn. juste, jag saknar Johanna.

Take care, och kom ihåg; det finns fula väder men inga fula kläder, lev och må färgsprakande!
Postat av: karro

ojoj.. du kommer smälta som en liten tös när du ser "the notebook" den e riktigt bra.. :D
puss på dig snäckan o lycka till imorn..

2008-03-15, 09:57:11 - URL: http://linapinakarlsson.blogg.se
Postat av: jennifer

jag hade en kulkväll, och att den blev lite spännande var lite tack vare dig ;)

2008-03-16, 13:55:01 - URL: http://jennifer89.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!