det är så synd att du är så söt

haha, lördagens utgång behöver vi inte tala så mycket om, det gick itne som planerat (jag däckade dock inte!) men blev lite krux med lånade leg o sådär.. ingen fara skedd, men det blev en pizza istället! mums!

image653igår var det söndag och jag vaknade vid 12 när jag blev väckt av Adam (?) vi hade kollat på NHL finalen somnade efter första målet nån gång (somnade innan det, men vaknade lite ibland) och sov som en stock sen. Karin skrev o frågade om jag skulle komma ned till Lucas på efterfest, hon var tydligen lite het på gröten den där! haha, SötKarin "DET ÄR HERO NU! JAG MÅSTE DANSA! PUUUUUSS!" hahha. pallrade mig upp vid 12 iaf, beslöt mig för att åka hem ta på mig bikinin och lägga mig på gräset och plugga och sola. Lovisa kom efter inte alls lång tid, sen fylldes det bara på med folk och inget plugg blev gjort (men Lovi&jag hann slå rekord i strandtennis, HIGH FIVE), Jennzor kom efter några timmar och vi låg och chillade i gräset, köpte oss en glass (nya cornetto, try it!). mycket bra prat (som vanligt). Sen kom David och vi pallrade oss hem till honom (lyckligt ovetande om min FETINGBRÄNNA på ryggen som jag tydligen samlat på mig, hahaha) åkte till Mamma Andersson på lite morsdag middag, eftersom min egen mamma tydligen var i Istanbul (haha) fick jag ringa dit helt enkelt, hon blev glad, känns sjukt att vi snart ska bo under samma tak igen. jösses ja.

idag var jag i skolan 8, på en lektion där betyget redan är satt, ambitiöst? hade hål till 12.45 snackade massa på mentorstiden och mitt skämt om vad vi ska göra med våra mentorer på kortegen verkar nästan bli allvar! haha, sjukt. på hålet pluggade jag lite faktiskt och solade lite i skolan... satt och pratade med Rikard, mycket gemtyligt. räknade ut mitt snitt med! men vet knappt om jag gjort rätt, men tror det, fanns en sida på internet. puh.

nu ska jag till hallen och träna (sista veckan i vår älskade Frejahall nu. himmel&pannkaka) ni ska få låten som gick på repeate när vi var på Hökensås med klassen, haha, iaf i Saras bil. ni behöver ju inte titta på videon, och egentligen är den sådär kass ni vet, men den fastnar.. :P varsågod.
Postat av: karin

Hahaha, men du, så var det kanske inte riktit!
Sugigt att du inte var inne och dansade med mig ialfal! och så fick du det där smset och svarade inte! :P
Jaja, ses väl ikväll!
Pusssaa!

2008-05-27, 15:02:22 - URL: http://karinen.blogg.se
Postat av: Luoi

97 är inte så illa pinkat. men vi måste ju över den där 100 gränsen snart för helvete

2008-05-27, 22:06:30 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!