det var långt före allt, men jag kan inte komma på att jag saknade nåt då

det är sådär underbart väder nu. som att naturen exploderade på några dygn. varenda buske är grön, det doftar sommar och himlen är klarblå, och i allt det här cyklar jag hem. njuter av att vara vid liv, att få känna allt det där. lyckan kryper in från alla håll när det är såhär, så lätt att tänka på allt som är bra. (lätt att skjuta undan det jobbiga) men ibland slår det mig ändå, att jag verkligen skulle vilja dela allt det här med Johanna. önskar vi fick alla dom här minnen ihop, samtidigt som jag vet att det spelar absolut ingen roll, för i allt som är viktigt, är hon ändå en del. och jag tänker, det är 4 veckor kvar. det är slut på falköpingslivet, det är slut på allt som varit just allt, i 3 år. det är sjukt, man tror sig vara redo o så blir man ändå tagen på sängen. men jag vet ändå vad jag vill, jag vet vad som väntar ju framtiden, och jag vill ha det, vill ha äventyr, vill börja om igen. men ni vet, allt, precis allt, är väl ändå bitterljuvt?

image588nåja. nu ska vi inte bara simma runt i det där. dock är min praktik slut på fredag, 7 veckor som gått otroligt fort, som varit otroligt underbara och som jag kommer ta med mig, helt klart. ungarna är underbara, och jag måste tillbaka o hälsa på, verkligen. MEN, detta innebär också att jag msåte fika hejdå-fika, nej, jag måste inte. jag VILL. man skulle vilja lmna ngt som itne var ätbart, men som fick dom att minnas mig. haha, nööörd, i know. änyhaaw.

nu ska jag plugga naturkunskap, men först hinna till ica innan dom stänger (jag är fanimej vääärlden trögaste människa, sorry.) köpa lite frukt o göra fruktsallad. mums!

har jag väntat mig för mycket 
blåste jag iväg
jag ser tillbaka på
en radda av affischer
jag tror jag drömde om ett liv
bara utan korridorer
utan korridorer
skulle jag bli lycklig


Lars Winnerbäck - jag fattar ingenting
bäst-just-nu
Postat av: Anonym

Fan vad gott det lät

2008-05-07, 00:00:34 -
Postat av: Cat-Girl

Jag tror vi vinner beach SM...eller?

2008-05-07, 18:58:43 -
Postat av: stina harring

Heeej =)
Nu tävlar jag ut 10 nagelack på min blogg, det vore skoj om du vill vara med =) En kycklig vinnare får 3 nagelack.
Hoppas du vil vara med!

2008-05-07, 19:05:49 -
Postat av: Anonym

jag tror dock inte ni vinner beach SM! tror det är två andra som kommer vinna!

2008-05-08, 01:56:43 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!