Du och jag bestiger väggar i vår

hatar blogg.se, eller min data ibland. hade nyss skrivit ett skapligt inlägg, och precis när jag ska klicka på att spara den i utkast (för säkerhetsskull ni vet) så var allt poff borta. givetvis. allt för att träna mitt tålamod, nu har jag tagit nya tag och ska föröska komma på allt jag skrev.

image589jo, sista dagen på dagis imorn, buhu. har redan sagt hejdå till två fröknar.. och har som sagt tagit på mig fikat imorn, en chokladtårta blev det. som stod i ugnen när jag skrev det förra inlägget, har tagit ut den o lagt på glasyr och hoppas på att den kommer smaka skapligt imorn och att jag inte förstör den på någe vis.. köpte kakor med, jag (ja, JAG) kan faktiskt misslyckas nån gång då o då, så tänkte att i fall att ngt skulle hända med den andra. sen var det nån som påstod att jag lovat 7 sorters kakor (?) så tre får väl duga! vill inte lämna dagis! haha, vill vara kvar! ska fasiken röva med mig några barn hem imorn!

igår var det för fint väder för att vara inne i en hall! så vi spelade beach, sprang slingan nått varv (några seriösare än andra) och solade lite! det var naaajs, 89/90 gänget bjuder på en hel del trevliga filurer. jag o Lovisa har som så många andra beslutat oss för att spela beach-SM i augusti! blir ju skittrevligt med en liten reunion där! (anonyma jävlar som i tidigare inlägg tror att vi inte kommer vinna, STÅ UPP FÖR DET! issa..? höhö) nåja, vi har tänkt att inte vara allt för seriösa (hur länge kommer Lovi klara det?), kan ju vara för att vi inte ens kan reglerna... haha, men vi funderar på att köra på en riktigt sjysst outfit istället, då komemr ju alla glömma bort hur vi spelar! heja! lovi vill ha ryss-trosor och kattöron, vi återkommer om detta... haha. i vilket fall kommer det blir suuuper!

här sitter jag och borde plugga på min naturkunskap, behöver jag säga att jag haft 7 veckor på mig, och började igår? nä, tror inte det. bööööööööl.

i helgen blir det en trip till etockholmo igen! är try-out för sollentuna på bosön, då tänekr ni "men hon ahr ju redan skrivit på?" och ja, det är helt korrekt, men så många av nästa årets lag ska ju vara med, så att "dom nya" får veta vilka det är dom ska hänga med.. en hel hög ska iaf dit; Ellinor, SaraRöd, Lovisa och Ida närmare bestämt, även Albin o Lucas ska dit, fast på killarnas då... det blir nog Lovisa o Ida som tar tåg, och resten åker bil imorn med Lucas. Sara ska bo hos mig o resten hos Ida.. eventuellt blir det utång lördagkväll med mig o Sara (dom andra ska träna med elverket på söndagen) men det kan lika gärna bli en mysig filmkväll med allmän kvalitetstid! we'll see about that!

åh, vill börja sy på min klänning nu med! så jag kan se hur det går! eller om jag måste panik köpa ngt.. 4 veckor to go...

PEACE,LOVE&UNDERSTANDING

FAN I HELVETE! kom på att jag släppte ut Salem för ett jävla bra tag sen, nu är han borta!! måste lyssna efter honom. åh, pust, har verkligen ingen aning om vart han är. kan ju ha rymt ut ur mitt rum!


UPDATE: Salem är 20.02 upphittad, och välbehållen, lite törstig o trött. 4,5h ute i det fria, nu kan han väl knappast klaga?
Postat av: Marie

vilken oansvarig mamma du är cissi! jag hoppas du hittar honom (fast jag inte gillar honom längre, haha).

2008-05-08, 15:50:59 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Karin

Slå en pling så är jag där o letar med dig! ;D
Pusshjärtat!

2008-05-08, 18:35:39 - URL: http://karinen.blogg.se
Postat av: Karin

Jaaaa, lyckan!
Jag

2008-05-08, 21:07:36 - URL: http://karinen.blogg.se
Postat av: cissi också.

Hahahahaha, tappa bort en hamster (?) och samtidigt planera att sno hem ett par kids? ;D (ska jag säga som lät Archie hälla ut ett halvt flingpaket på golvet imorse, yes!)

2008-05-08, 21:10:00 - URL: http://ceciliafondin.blogspot.com
Postat av: jenn

puss!

2008-05-09, 08:25:04 - URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: röd

haha salem då! han kanske inte vill komma hem, han var nog på bväg till mig när du hittade honom, right? :D

2008-05-09, 09:39:56 -
Postat av: ANONYM

ni kommer INTE vinna beach-sm! för det kommer jag göra , mahaha.

2008-05-09, 09:40:44 -
Postat av: Cissi svarar

till sara röd: det är bara du som är bright nog att skriva kommentarer med 1 minuts mellanrum...

2008-05-09, 22:08:47 - URL: http://Cirre.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!