so this is a place where young lovers meet

måndag igen och en otroligt snöig sådan! det har snöat i princip hela dagen och jag fasade nästan för hur alla dagisbarn skulle klara det, dom minsta hade det ju inte lätt som var mer påpälsade än vanligt och var nu typ trippla michelingubbar i en, eller nått. jag fick skotta för att dom skulle kunna komma in på gården bara, det höll mig i alla fall varm! men efter lite mer än en timme var det dags att gå in emd dom första småknoddarna, vilket kändes helt okej för mig och jag gick in o kokade kaffe och åt pepparkakor, yes!

helgen som jag i mitt förra inlägg skrev om blev precis sådär smockade som jag först trodde och det var full fart från fredag kl 19 till söndag 00.00. men inte klagar jag! fick in lite av alla jag gillar kan man väl säga, volleyboll, mys&pepparkakor, familjen, tiger lou och vänner! låter inte illa eller hur?!
Helgen avslutades alltså med Tiger Lou på Medis med Ellinor, Sara och Ida. jag har väl inte några förväntningar direkt, men det är ju altlid en grym känsla att se livegrejer. betydligt rockigare än jag tänkt mig och såklart mindre dystert, frugan AK Firefox tittade in och det kom dom där gamla låtarna man ville höra på slutet ändå, allt som allt var det alltså tiptop!

idag vankas en timme fys och en timme boll, det ska jag nog överleva, om jag har termobyxorna på mig!? vår hall är nämligen en igloo utan dess like.. brr! sen är det jag som står för middagen idag så får väl se vad jag kan snickra ihop, håller på o letar recept nu! se får vi väl se om det blir några pepparkakor till efterrätt eller hur det blir?! mys blir det helt klart iaf!

(obs! bilden har ingenting med texten att göra, den har bara fina färgar och är en stor kontrast till hur vädret är utanför just nu! och Kos var najs...)



jag bjuder idag, inte helt otippat på Tiger Lou och Sam, as in Samantha.

tack o hej!
Postat av: ellen

mah,

fick ni firefox ak med?

fuskigt. :)

2008-11-24, 15:34:25 - URL: http://sittstill.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!