let's kiss everlasting kisses

Så hamnade man givetvis på biblioteket idag igen..! vad skulle jag annars göra? typ handla, tvätta, städa? nänänä, nån måtta får det väl vara! fick ett sms av SaraDahlin som var på väg till stockholm, alltid en liten gladkick när folk tänker på en så fort dom tänker på stockholm tycker jag.. såklart har jag ju tusen saker att göra imorn, så frågan är om det hinns nån fika..tyvärr! jag ska ha välförtjänt sovmorgon, kolla tatueringmönster med EmmaBL och egentligen borde jag hinna fika med Zäta och så är det ju teater med family på kvällen o middag o grejer. puh! men alltid trevligt när det händer ngt! söndag är det match mot Gislaved, vilket gör att Sanna kommer upp o hälsar på idag! mycket trevligt och det ska bjudas på taco, vilket jag alltså måste handla.. för Sara orkar ju inte. Ellinor börjar bli saknad, tur att hon kommer imorgon. sen är det bara internet och vägg som saknas.. haha.

Dagis är lika underbart som vanligt, fast lite kallare, eller mycket kallare. alla vinterkläder ska med på måndag, det är ett som är säkert. som tur är så finns det ju så mycket annat som värmer. tack, tack, tack.




har kommit på att jag lyssnat alldeles för lite på Christian på sistone, så det är nog vad jag ska göra, gå hem o sno lite av Ellinor och lägga på mobilen min. ja sne måste jag väl tvätta o handla o allt det där med, det är ju tur att jag är så ledig idag så att jag inte behöver känna nån direkt stress!

With every word I live again through the eyes of another
We'll meet at night, wet from the rain
and surprise each other with how we take away the pain
Could you be the one to find me safe and sound?
Love is how it's lost .. not how it's found
Postat av: Marie

Hej love! Ja det är vi verkligen men huvudsaken är ju att man aldrig försvinner från varandras hjärtan :) Du är också saknad, som tusan också! Jag glömde förresten min lila tröja hos dig tror jag. På bänken i eran walk-in. Ta den du :) Önskar att det fanns tid för att ses - SNART! Älskar dig!

2008-11-21, 17:09:57 - URL: http://marrebarre.blogg.se/
Postat av: PR

Var är mina pepparkakor!? Nu orkar jag inte med mer läsning..

2008-11-21, 21:15:21 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!