I want you to notice, I want you to care

lördagen blev sådär galen som den bara kan bli. visst var jag taggad, men det gick väldigt mkt utför. arg som ett bi var jag med, haha, johanna fick ta all skit, det är härligt! vad har man annars vänner till? slutade med att hon satte mig i en taxi hem. när jag vaknade hade jag alla kläder på mig o låg under överkastet med min strålkastarbordslampa tänd i fejan! är det inte underbart!? middagen var iaf mycket trevlig, det var kvalitetstid som var behövd. mycket mysigt. sen åkte vi iaf till Ace där vi träffade gamla klasskamrater men också mycket nytt folk, very nice. bilderna som jag lovade blev ju typ 5st, och ingen är väl egentligen värd att visa, men ah, vi får se om nån trillar in nån dag.

i natt har jag bara sovit helt uselt. givck o la mig kvart över 10 för jag var så trött. men låg bara o vred mig till typ halv 12. sen vaknade jag vid halv 2 och gick upp o drack vatten o vred mig lite till. det var feta stormen ute och jag trodde nästan huset skulle blåsa bort.. somnade kanske efter nån halvtimme-timme som kändes skitlång. sen vaknade jga vid 5 när sara gick upp o låg där o väntade på att klockan skulle ringa vid 6.. härligt värre! men detta tog jag igen genom att ha vilan, sova lite på den och sen ta min rast inne på vilan så jag fick sova lite mer. nu känner jag mig rätt ok, men kommer nog vara död efter träningen ändå, skönt att vi tränar tidigt.

nu ska jag äta lite kyckling&broccolipaj och dricka kaffe med ellinor.

på återseende.

Postat av: Emma

Du är inte galen. Du är awesome. GLÖM ALDRIG DET =D haha

2008-10-07, 13:39:16 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!