keeping me calm like you do

igår var jag på föreläsning hela dagen, det var tre stycken, alla intressanta, men två var lite bättre då de hade betydligt bättre scenvana. Utveckla din potential hette en av dom och egentligen var det väl lite samma budskap på de båda herrarna, kvinnan talade om genus, Modiga Prinsessor och Ömsinta Killar. en mycket givande dag (kanske återkommer om detta i annat inlägg) som direkt efter avlöstes i träning, eller ja, fick gå lite tidigare för att hinna. idag har jag fikat med Rikard en snabbis eftersom han har lov och är här o tränar med Sollentuna. träffade Sofie på pendeln och så känns allt som vanligt igen. Pirre&Fellan var och tränade med oss idag, det var mys, skönt o träffa lite RIG människor... imorgon ska jag träffa Edvin lite (som också är här på lov) innan jag åker till mormor som fyller 83 dagen till ära. måste även börja packa och tänka efter vad som behövs då vi åker till Finland på torsdagkväll. jobb och fika hos lagkapten Sara innan båten åker. ska bli ett mysigt litet äventyr..! med vårat härliga gäng kan det väl bara bli bra antar jag!

nu är jag mest trött o ska sova tror jag bestämt.
Postat av: Lovi

och cissi intar den traditionella "cissi-posen"

2008-10-29, 10:20:48 - URL: http://luoi.blogg.se/
Postat av: Marie

iusfhjsfdjhdsfhfdsjagsaknardigsåjävlamycketiohkjhsgbhfghb

2008-10-29, 14:46:49 - URL: http://marrebarre.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!