up up and away

redan torsdag, öppnade imorse, för jag är så himla snäll, jobbade även över, för att jag är så himla snäll. lyssnar på bra musik i min mobil, för att jag har mitt nya minne, måste dock  fylla på med lite mer tror jag.. dricker alldeles för mycket kaffe och te, gärna samtidigt och känner hur hösten kryper närme och hur det faktiskt inte gör mig nånting. att en tjock tröja, en mysig soffa och om så bara en kvart framför tv'n, datan eller musik i huset, räcker alldeles utmärkt för mig.  jag kräver inte så mycket just nu..


Well there's something in the way
 She said I hate you 'cause you breathe
It's not the first time that I heard it
But this one is out of reach
I got my mind set on destruction
And if it'll strike me hard
Will you remember me?

Oh it's in the way you set your life
On your alarm and hit the snoozer
You waste your life expectancy
You throw away your hopes and dreams
The night will never end, it'll stay forever
Well the dark will eat you up inside

So I smile and shed a tear
And said when will you go away
She said who cares?
You're not entitled to ask those things today
Don't let the salt get in your eye
Don't let the ghost get in your heart
There were sweet memories
In the corner of my mind
They were telling me to throw up
All the things that I wanna hide that

And we're having fun in the daytime
We'll chase the stars in the nighttime
And we'll take the sun in the morning
We just don't care if they see us fall
If it was true

Mando Diao - The Wildfire (If It Was True)
Postat av: jennifer

jag ska hem ihelgen, så räkna med ett samtal från mig!

2008-10-02, 17:34:12 - URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: Marie

jag saknar dig mer än träden saknar löven under tiden då snön ligger vit på marken..

2008-10-02, 22:18:25 - URL: http://marrebarre.blogg.se/
Postat av: sararöööd

myspys i huset, med kaffekoppen i en hand och tekoppen i den andra! det är så vi tar oss igenom höösten!

2008-10-02, 23:32:56 - URL: http://welko.blogg.se/
Postat av: karin

Jag är helt lycklig över att du börjat blogga ordentligt igen, äntligen något att sitta och läsa på höstkvällarna :)

Saknad är duuu! <3

2008-10-02, 23:49:04 - URL: http://karinen.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!