och jag känner en sån lättnad när musiken går på igen

lördag, tack för dom sger jag bara! framförallt när dom är lediga! vaknade några gånger i morse och lyckan gnydde till i mig när jag insåg att jag kunde vända på mig o somna om, typ hur många gånger jag ville! men tillslut fick jag ju pallra mig upp, min to-do-list var ju inte sådär tom som man kanske hoppats, utan fanns en del grejer där. steg upp o åt lite, började säda, röja upp mitt rum som såg ut som ett bombnedslag tack vare att min vägg äntligen skulle komma upp i veckan, vilket den såklart inte gjort. men bytte lakan o vädrade och satte upp det gamla lakanet igen, haha. sen fick jag gå till affären och handla, för jag hade ju bestämt mig att vara världens tredje snällaste sambo och lyssna på vad lilla jobbande Sara hade för önskemål, såklart kanelbullar, på kanelbullensdag (undra hur många som skriver om den i sin blogg btw). så var i väg o handlade lite och sen sällde jag till med bullbak. mellan jäsningarna så städade jag mera, tog tag i disk och dammsög. när klockan sen slog typ 15.10 så trillade Sara in och kaffet o bullarna var då klara o stod på bordet. men jag förklarade också för henne att jag inte bara va snäll, det var också en muta. hon skulle hjälpa mig att städa i köket och sen locka mitt hår. kör till sa Sara och jag blev också glad o så njöt vi av bullarna. om nån timme kommer nu Julia&Johanna då ska vi gå o handla ingredienser till taco, och kanske nån timme fefter det så trillar Sanna&Sanna in som har jobbat. sen ska det blir god mat oc h dryck och ev utgång på några (eller alla) av oss. det återstår att se. kameran ska få vara med idag tänkte jag nu när jag laddat batteriet och flyttat över lite bilder till datan. kanske blir det en kul update imorn, vem vet?

tills dess; enjoy your evening!


Nothing taste as sweet as what I can't have.
Postat av: Sara

Jag vill o jag kan ju försöka, men mina helger räcker fan inte till;) Borde va fleeeer helger! Röv :P

2008-10-04, 17:03:21 - URL: http://saaaris.blogg.se/
Postat av: sara.

bullarna var underbara. precis som du! det gjorde min daaag!

2008-10-04, 17:23:14 - URL: http://welko.blogg.se/
Postat av: ellen

åh kanelbullens dag. jag var rädd att jag skulle bli utan, men så upptäckte jag att kanelbullemästern number one bor i korridoren ovanför ^^



hoppas allt är bra! puss

2008-10-04, 18:59:10 - URL: http://sittstill.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag lever och frodas, tack. Hur står det till med dig? Börjar saknaden av falköping ta vid? Läste att det var kanelbullens dag på din blogg, haha, det hade jag ingen aning om, men jag åt massa bullar idag, för första gången på typ flera månader, ganska tufft sammanträffande!

2008-10-05, 00:58:59 - URL: http://petterssonlisa.blogg.se/
Postat av: ellen

jo jag mår brabra :)

och idag skiner ju solen och allt!

2008-10-06, 15:11:08 - URL: http://sittstill.blogg.se/
Postat av: Peter

kanelbullens dag, hade den i bakhuvudet, men fan den kom inte fram, åt kanelbullar i typ torsdags istället, :P, tror jag? vet ej, men ngn dag var det, och goooooooott var det också :D,

2008-10-08, 08:41:56 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!