Music, sex and something in between

sjukdomen verkar inte ha blivit värre iaf, och tack gud för det. det är redan onsdag och vi är lediga igen. krasslig som jag är har jag gjort lite ärenden (vuxenpoäng!) på stan idag innan jag äntligen kom hem, drog på mjukisbyxorna och sjönk ned i soffan. Sara har åkt hem till Örebro över natten och Ellinor börjar jobba klockan 8 (ja, dom jobbar natt på Ica maxi!!haha) i vilket fall hann jag och Ellinor kolla på Into the wild innan hon skulle gå o lägga sig och sova nån timme innan jobbet. I en reklam på tv har jag ju sett att det var en skräckis idag, som jag faktiskt fått för mig ett se (!) så fick jag ju locka hit min trogna följeslagare EmmaBL, som dessutom sett filmen två gånger! haha, hon kommer säkert skrämma upp mig o skrämma skiten ur mig.. men jag tackar ändå för hennes sällskap! nu har jag kollat på barnkanalen och Loranga, Masarin och Dartanjang. ganska så underhållande en dag som denna.. min plan var ju att ta det lugnt, o det är ju det jag gör med! frågan är om jag hostar så att Ellinor inte kan sova... nåja. hoppas inte!

äsch, jag orkar inte skriva mer idag, tycker mest synd om RIG som får storspö av Örebro.. haha. puss på er ändå!
Postat av: Peter

För det första; Söte Cissi måste ha någon bredvid sig när hon kollar på skräckis ;), läskigast om man kollar själv! :P,

Och för det andra; Koooom heeeeeeem, vi börjar ooom igen, vi glöömer aallt, där ute är det så kaaallt!! (F)

2008-10-23, 07:26:45 -
Postat av: karin

Storspö kanske var att ta i va ?!

Okej, första set, men du kanske inte såg resten, att vi tog ett set! hallåå? :P gjorde ni/vi det lr ? :P hahaha miss u <3

2008-10-23, 09:32:19 - URL: http://karinen.blogg.se/
Postat av: emma

dom där vuxenpoängen som du skriver om i början suddas ut ganska hårt när man börjar läsa om vad du tittat på på tv haha <2

2008-10-23, 12:57:44 - URL: http://emmalbertsson.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!