couldn't be much more from the heart


och det behöver inte vara svårare än såhär.

är det inte konstigt att jag skulle kunna skriva hundra texter om hur dina ord berör och ändå skulle jag inte få fram den perfekta känslan i mina egna ord av vad jag känner? det känns ibland som att allt är precis samma och som att det är bara är du på denna planet som förstår det som min hjärna innehåller jag bryr mig inte om att saker har förändrats för ibland är du allt jag vill ha och det vi hade förr inget kan ta ifrån vad det betydde för mig och jag önskar jag kunde få fram orden som då och att du verkligen trodde på dem just nu önskar jag bara att jag var mer och vågade mer än jag gör


vara allt du vill, närhelst du behöver det

Postat av: Marie

jag finner inga ord. det vi har, det är fantastiskt. ingen kan ta ifrån oss det. ingen kan ersätta dig. fan vad jag saknar dig!

2008-09-08, 16:43:13 - URL: http://marrebarre.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!