som en lögn i vackert väder i ett övergivet hus

kändes rätt bra när jag vaknade imorse, men efter lunch var det typ nattinatti på mig, fick vilan men strax efter rast, lite vila och ännu tröttare efter, men jobbar typ bara en och en halv timme efter lunch så var rätt lugnt, nu har jag varit hemma o sovit i nån halvtimme och sen tagit tagi den roliga disken, kände att typ allt var mitt, har fortfarande lite kvar, men finns ingen plats, så lite måste torka. då kan man ju passa på att datanörda sig lite! träning vid halv 8 så rätt skönt attjag han ta det lite lugnt idag.. imorgon är det träningsmatch mot elverket, med betoning på träning, vi har ju inte spelat några stora övningar alls än och så hade vi tester igår på träningen och idag.. haha, heja!

har lite lådor jag borde packa upp med, men det går segt, vill ju helst sova eller se på film när jag inte jobbar eller tränar, så har väl två kvar iaf, får se vad jag kan packa upp idag. på fredag är det lagfest! ska ha middag med tjejerna innan och sen kommer herrlaget också! det har tydligen bestämts att vi ska vara hos oss.. vi rookiesar får väl typ ta tag i det, haha, nåja. jag, Sara & Ellinor har hand om varmrätten, Emily& Andrea förrätten och Lovi&Johanna fick efterrätten.. det blir nog najsbajs tror jag bestämt!

usch känner att jag är så tråkigt, skriver inget kul. johanna har alla mina bilder hemma med, får se om jag kan skrapa fram något här på datan. sen kan jag ju alltd länka er till nån sjysst musik, typ det här, eller det här.

hittade visst lite bilder från Lars.


nåja. puss på er mina söta sambos & andra katter!
Postat av: em

men cissi nu äre så va att jag är västgötare.

de ba är så.

å jag är fett avis på er som får ha en weekend i sthlm.

å på dig som har varje weekend där! puss

2008-09-02, 22:12:54 - URL: http://emelieelisabetheriksson.blogg.se/
Postat av: Adam

men cissi...lars winnerbäck e ju kass ju...

2008-09-03, 09:15:49 - URL: http://adam3.blogg.se/
Postat av: Josephine

Men babe vi ses ju fasen om två veckor i Katrineholm ;)

Kick som Elverket!!

massa love

2008-09-03, 09:47:13 - URL: http://jooosy.blogg.se/
Postat av: ellen

vädret är ltie växlande, men mycket sol har vi här ändå :) urmys. du har snygga sambos, snyggo.

2008-09-03, 23:15:56 - URL: http://sittstill.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!