it feels just like you said it would

haha, fredag igen. helt otippat va? veckan har ju varit galen, mycket att göra o idag var jag själv med 12 ungar hela förmiddagen, sen fick vi iaf lasagne och jag fick gå hem! härligt. vi har en liten professor på dagis med, Edvin 4år. säger en del roliga grejer va, en annan kille hade pärlat massa på ett halsband, så sa nån "kolla vad många lucas har gjort" så säger Edvin "GÖTA PETTER vad många!" haha, höll på o garva på mig. sen är vi ute o cyklar en dag så tycker lucas att Edvin ska cykla ned för trappen, då säger Edvin lugnt o fint; "då slår jag mig ju , sönder och samman" hahha, typ lika mycket skratt där. skön kille liksom. som sagt kanske inte alltid är kul när klcokan ringer 06.10, men när man väl är där så är det ju rätt okej, framförallt när lönen kom idag, haha, då kändes det plötsligt väldigt kul att jobba! men fick ju å andra sidan även telefonräkningen med, så kanske inte skitkul. men ändå, dom tar iaf inte ut varandra, som tur är.

har även varit en sväng hos sjukgymnasten idag, våra besök blir nu med allt mindre mellanrum. får ingen vacker tejp på ryggen längre (tyvärr) men ändå. har lite fler övningar nu som jag gör och så kan jag t.o.m göra knäböj igen! heja mig, we're making progress! vi har fått snylta åt oss en ungdomstid idag så istället för 20-22 så är det nu 19-20.30!  kan ni förstå hur länge sen man tränade 1,5h pass?! haha, helt underbart. så vi får äntligen en fredag idag! vi ska äta ngt gott, dricka te och kanske se en film t.om! vi lyxar till det, vi rä väl iof inte hemma förens vid halv 10 ändå och kommer säkert somna en halvtimme efter, men tanken är god! imorgon så ska vi åka till bosön och träna två pass, samt ha teori, men man får ju även äta av deras underbara buffé så det känns ganska så bra. sen tänkte Emma ta med mig ut på galenskaper på lördagkväll igen, vilket säkert mkt väl kan bli galenskaper om man tänker på hur trötta vi borde vara. haha, nåja.

Undrar om människan är gjord så att man tar småsaker, problem som kanske inte ens är problem och gör dom värre än dom är, och sedan skyller på hösten? hösten är iof jättebra att skylla på. och nu när den är så varm, solig och har alla dom där underbara färgerna på löven, då borde den egentligen vara en bra grej att skylla den positiva energin man får av den på. och det tänker jag göra, lite iaf. hösten får ha sina dåliga dagar, o sina bra dagar. kanske behöver vi skylla lite av varje på det. haha, svaaammel, i vilket fall. hoppas ni lyssnar på lika bra musik som jag gör, typ detta och detta. köpte föresten deras gamla skiva häromdagen. har blivit min nya grej att köpa skivor? haha, bara för att det kostar lite mer, och för att man ska ha ngt att spela i köket.  i like. man ska lyssna på mycket o varierande musik, det är bra för själen!

nu ska vi äta korvstroganoff (tänker alltid på dig då marre, det vet du) innan träningen, så gotta go!
puss&mys
Postat av: cissi också. (även kallad CissiF)

haha, älska småbarns härliga uttalanden! :D

2008-09-26, 17:54:19 - URL: http://ceciliafondin.blogspot.com

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!