what's running through my mind is you.

Som vanligt fullt ös! jag har fyllt 20!! (japp, har varit på systemet och fått en massa fina presenter) jag har börjat träna!! (JSM till helgen...) jag jobbar i solen !! (o ja, i molnen o kylan) tiden med Sara o Ellinor rinner iväg!! (om 15 dagar åker vi till LONDON) osv osv. haha, vet inte riktigt vad, men allt flter ju på så fruktansvärt fort och så smärtfritt!

Känns helt sjukt att det var ett år seda man tog studenten redan, ETT ÅR!! och på nått vis är man så långt ifrån det livet att man knappt trodde det var möjligt... och plötsligt står man inför samma svåra val igen.. eller ja, nu ska alt börja om, kanske lite mer allvarligt dessutom. men som tidigare år bevisat, så tror jag det blir superbra. eller jag hoppas ju.

idag har vi haft städdag på förskolan och fixat och donat. grillade korv  men det missade jag ju såklart när jag var tvungen att åka till körlektionen.. jag hankar mig frammåt. direkt efter den var det spurt hemch byta tröja o sen ta mig till pend där Ellinor mötte upp mig och vi åkte till våran tränare i Sundbyberg och åt med laget en UTSÖKT middag, lätt det godaste jag ätit på länge. men inte nog med det s hade david, johan o Jeff fixat en massa tävlingar, kast med liten boll, Quiz om diverse olika saker till nån slags vighetstävling. man skulle plocka upp ett vikt A4 som stod på lång sidan (förstår ni?) med munnen, inga händer marken och båda fötterna i golvet. Om ni hade sett Johanna Falk utföra detta hade ni haft ett minne för livet,tack Falkovic. i vilket fall var det en ytterstgemytlig kväll, och inget snack om saken kommer jag sakna alla som försvinner till hösten, vilka det än må vara. PUSS!

Nu sitter jag med min nya mobil som jag på ngt vis blivit på lurad.. känner mig högst obekväm för tillfället, men måste väl vänja mig. Sen väntar jag på min sliriga man som hänger på Berns med Emilia på onsdagkvällar istället för mig... love you anyway.

Natti natti people.
Postat av: Luoi

falks panik i ögonen när hon glider ner emot ett spagat...kommer för alltid finnas i mitt minne

2009-04-23, 13:18:33 -
Postat av: Falk

ja herre jävlar, jag är glad att byxorna inte sprack. men jag bjuder på den!

2009-04-23, 20:45:47 -
Postat av: Pr

Jag har iaf bildbevis som jag kanske kan visa upp någon gång..!

2009-04-26, 20:21:33 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!