Vill känna ljudet av ett annat hjärta

Det är tisdag, strålande sol och på Skärtorsdagen FÅR JAG TA BORT MITT GIPS! det är tamejtusan på tiden... börjar veeerkligen tröttna på att vara handikappad och det känns som att min hand håller på att ruttna här under efter att inte blivit tvättad på en månad typ..blä!

det är dagar som dessa som jag älskar att ha ett ute-jobb, brännan kommer ligga fint när alla andra ska börja jobba på den.. moha. Nu ska vi strax iväg på träning och som vanligt så passar man på att knata när det är så fint väder, sen får man väl se vad resten av kvällen har att bjuda på.. både jag o Sara har ju vin kvar sen i fredags när det var fest fest!festen var kanske lite udda, men vi var ju så många som gick ut att vi lätt roade varandra, dock ett sjukt skoskav på vägen hem.. som det ska vara..?

PEACE&LOVE, allt jag har att säga, kommer bli grrrrreat.
Postat av: sannie

ja guuud cissi! ses på peace and love fan :) i tältvimlet. kommer bli legendarrry!!

2009-04-08, 06:10:51 - URL: http://enavtusendarar.blogspot.com
Postat av: PR

Kanske blir mina blåa toner ganska fina mot dina bruna?

2009-04-08, 11:18:12 -
Postat av: Josephine

Cirre för sjuttsingen =) Läs min blogg.. Jag kommer ju hem ihelgen! Fika?

2009-04-08, 18:30:06 - URL: http://jooosy.blogg.se/
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Passa på att anmäla den till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!

2009-04-13, 17:25:31 - URL: http://www.arntyochmirry.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!