you better be devoted just like me

Dagens humör: piggare än vad jag trodde när jag glömde SL-kortet precis när jag kommit till bussen imorse, antagligen mycket tack  vare solen och fina människor i min omgivning.
Dagens bästa: Mina barn på dagis, varenda dag.
Dagens sämsta: packa o fixa till JSM, vil bara mysa o sova!
Dagens utförande: jobb och träningsmatch mot damlaget..
Dagens borde: packa?
Dagens materiella vill ha: körkort.
Dagens köp: matssäck tills imorgon, och frukost.
Dagens längtan: Sommar, London, fritid helt enkelt...
Dagens behov: Peter.
Dagens personer: Ellinor, Sara och Peter, varje dag!

Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr

Postat av: Emely

Fin blogg :)

2009-04-27, 22:27:39 - URL: http://emelly.blogg.se/
Postat av: Pr

Storslam på Dagens Gala! 4 nomineringar och 2 priser är ju inte fy skam liksom..



Jag vill tacka mamma, pappa och alla er andra som gjorde det här möjligt.

Och hoppas din dag blir bättre allt eftersom, du är bäst! :*

2009-04-28, 06:52:26 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!