then i might be here tomorrow

GOSH! fredag idag sista dagen på ojbbet med alla barn (kommer sakna sjukt mkt, men har erbjudit mig som barnvakt och har lvat att hälsa på!) och det är fredag och jag kom nyss hem till en sjuk man som låg på soffan... så fick ta och laga lite mat, för annar blir man ju inte frisk, ochen gick ag ned i tvätten för att boka om våran tid. på tisdag mellan 10-14 blev det för alla som är nyfikna (eller vill hjälpa till). Hade tid på söndag egentligen men tänke åka till landet och orkar inte vara tillbaka till kl10 på söndag...

i vilket fall, i måndags hadejag och Sannorna en hyllningskväll till Moneybrother (för att vi inte hade råd att gå på Salem Al Fakir ?) det blev en hel massa vin och prat..ganska tungt att komma upp på tisdagen, men när jag kom hem på kvällen efter jobbet så blev det bara mys och How I met your mother, äntligen har vi fått hem säsong två med! tror nog vi avslutar den ikväll om Peter orkar.. we'll see. På onsdagen så åt jag Holm, BL, SaraRöd och Peter soppa i Sollentuna, vi gjorde eget vitlöksbröd och senare på kvällen blev det en rejäl fruktsallad med massa Kiwwi (som BL skulle sagt) mycket gott o trevligt!

På torsdagen så jobbade jag till 16.15, åkte pendeltåg i över en timme tills Ida och saraRöd kom o hämtade mig och vi tittade på 8Nationers Sverige- Italien, inte helt otippat blev det stortorsk, men dom fightades bra i sista set! Fick iaf träffa Karin som åker på söndag (iih!) och Kalle o Martin och helt enkelt lite volleybollfolk! och när man kom in i hallen och hörde ljudet! gah, känns som hundra år sedan jag spelade! vill vill vill! härligt nog ska vi ju örja med försäsongen på måndag med en löparrunda i Solna, känns.....lockande?

Jag ska strax ned till Prisextra och lägga lite brev på lådan, till CSN och Skatteverket, en adressändring vore ju bra om jag nu ändå ska bo här liksom...ska handla lite popcorn till ikväll med! (SaraRöd har ju fått med mig på godisstopp til den 20 November(!) s får ju ta o hålla igen på just det nu...) börjar känna mig allt mer taggad på att plugga nu, kanske mest för att j måste köpa en ny dator och kanske då tom en sjysst dataväska (jag, Sanna o Johanna tittade lite för mkt på Ordning&Reda...) block, pennor o sånt där annat som är kul med just plugg! haha, nåja, hoppas ju att allt flyter på bra!

 GALET VARMT, barnen fick springa i vattenspridare och ha vattenkrig idag...Nu ska jag ta mig vidare från datan... pust.
Postat av: Pr

Jag tycker du ska bo här!

2009-08-10, 09:44:47 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!