Baby I'm too lost in you

jobbet gick ju alldeles strålande. jag och min vikariekollega sofie chillade mest hela dagen, och istället för 18 barn som det var sagt kom det 8. man blir ju less på dessa föräldrar. sen var ju såklart så att 4 av dessa 8 inte hade behövt vara där, då den ena mamman är mammaledig och den andra sjukskriven. dagen innan julafton är det ingen pedagogisk verksamhet! så, nu vet ni det alla föräldrar.

fick iaf skjuts av sofie till sollentuna centrum där mamma jobbar och vi åkte tillsammans hem till vallentuna! sen avnjöt vi en middag och sen gick mor o far igen som skulle käka skinka med vänner. bror och jag drack vin och tittade på simpsons, vi skulle se The Nightmare before Christmas men sen kom Peter o skulle lämna grejer och Thomas skulle möta upp vänner som förfestade lite. hur man nu kan vara sugen på det, haha. jag fixar med rim och sista klapparna. imorgon är det promenad och te med johanna, sen mormor&morfar på middag och julklappsutdelning. sen bär det av till peter och mys med familjen där. det blir nog toppen.

hoppas ni får det lika bra!
(min dator vill inte blåtanda med min telefon så blir tyvärr inga bilder)
Postat av: Sara

Hehe ja, tack för julkortet! :) Jajjemän, jag hjälper magen växa nu med all julmat o julgodiset, det ska du veta. ;)

Jaså har du det, men det kommer nog inte vara några problem för dig, jag vet ju hur duktig du är. :) Visst gick det bra på din förra tenta? God fortsättning och gott nytt år!! PUSS O KRAM! <3 Saknar dig med!

2009-12-25, 12:08:09 - URL: http://sarungen.blogg.se/
Postat av: Emma Gullvi Maria Berglund Lindgren

Albin åker upp den 27 sen jobbar han den 28. Jag kommer hem den 28e på kvällen så missar den träningen. Sen tisdag har vi ju sen träning och jag jobbar på dagen, onsdag ska jag ut lite med klassen, men jg funderade nästan typ nyårsafton på dagen eller nått? När ska ni se den?

2009-12-27, 11:32:26 - URL: http://emmaberglundlindgren.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja nyaftonsdagen kan funka. Men 3D TROR MAN MÅSTE TITTA PÅ SPECIFIKA BIOGRAFER DÅ... oops caps. Men är inte helt säker, man får väl fråga när man bokar. Jag har lite fler kompisar som nog vill hänga på då också nämligen.

2009-12-28, 13:35:30 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!