Det är en känsla som du lämnar, när du vänder bort din blick

Idag har jag varit i skolan 9-12 och sen luncha och handla julklappar med peter. hade ju inte börjat med en enda, så kändes bra att äntligen ta tag i det. oftast känns det som att hittar man NÅGOT så att man kommer igång, då är det lättare att hitta mer. än att bara blockera sig av stressen. men som ni ser på bilden här bredvid så är redan lite inslaget! nu är det inte många klappar kvar, dock några klappar som kräver min kreativitet. men det ska nog lösa sig. är ju ledig den 22a så då får man väl göra lite nytta... i vilket fall, SaraRöd kom när Peter åkte iväg på julbord. vi åt middag och nu har vi druckit glögg, äiti pepparkakor och jag har börjat slå in paket. riktigt mys! det snöar utanför fönstret och ljusen är tända på bordet. imorgon är det jobb till 13 sen ska jag förhoppningsvis hinna träffa johanna lite innan det är volleyboll avslutning för alla barn&ungdomar. man ska helst vara utklädd, spela lite mini-matcher dricka julmust o äta pepparkakor. sen blir det lite träning.. fredag lite skola igen och sen juuulloooov. Sen behöver jag ju plugga en heeel del ändå. men ändå. Winnerbäck var magiskt, som vanligt, förstår inte hur han gör det. men alltid.
Postat av: saraa.

när var du på winnerbäck hallå? det sa du inget om ? :)puss.

2009-12-16, 22:34:48 - URL: http://welko.blogg.se/
Postat av: andra cissi.

min dator har krashat så det där med att läsa bloggar går sisådär, men, god jul på dig :D

2009-12-17, 18:08:23 - URL: http://ceciliafondin.blogspot.com
Postat av: Marie

god juuuuuuul på dig meeeeeeed!

2009-12-19, 10:00:55 - URL: http://marrebarre.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!