Confusion was the word for me

Ja, varför inte en liten lista sådär till nyår som alla andra?


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, var på festival, började plugga på universitet, flyttade ihop med en KILLE.. haha. och massa mer såklart.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Minns inte riktigt vad jag hade för några, så jag antar att jag inte har hållt dem...
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? blir man förälder när barnet är i magen? känns som att alla är gravida nu för tiden..
4. Dog någon som stod dig nära? Nope! than god for that!
5. Vilka länder besökte du? öhm, var nog inte roligare än Sverige i år faktiskt..
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Jag vill ha mina vänner närmre mig, vill ha mer fritid   etc...
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? hm, eftersom inget ploppar upp i mitt huvud så antar jag ingen? haha. 21 november kanske.
8. Vad var din största framgång? 08/09 blev jag ju faktiskt året libero i elitserien, antar att det är min största framgång inom det. sen har jag ju kommit in på en linje som är ganska populär på universitetet och så har jag ju lyckats fånga en alldeles fantastisk man.
9. Största misstaget? jag gör inga misstag!?
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Känns ju grymt länge sedan, men skadade ju min tumme lagom till slutspelet så blev operation o gips och grejer..
11. Bästa köpet? Min rosa pärla till dator!
12. Vad spenderade du mest pengar på? jag antar mat och kläder (studentlitteratur ligger itne långt bort!)
13. Gjorde någon dig riktigt glad? Jag har massa fina vänner, en fin familj och en fin sambo = LYCKA.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Lykke Li - Tonight, Johnossi - Train Song, Caesar's Palace - From the bughouse
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag har nog varit gladare känns det som. hänt många bra gejer.
16. Vad önskar du att du hade gjort mer? visat alla jag älskar, att jag gör det.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? hängt framför datorn? haha.
18. Hur tillbringar du julen? Har varit hos mormor&morfar med familjen på eftermiddagen och hos Peters familj på kvällen och dagen efter.
19. Blev du kär i år? Var redan kär när året började!
20. Favoritserie? How I Met Your Mother!
21. Bästa boken du läste i år? Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket.
22. Största musikaliska upptäckten? Johnossi (kanske var det förra hösten?) och typ allt som peter lyssnar på som jag itne visste fanns innan...
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? det var ju så länge sedan! hade iaf disneykalas med Andréa.. fick säkert massa fint. en hemmagjord tavla tex!
25. Något du önskade dig men inte fick? vet ju inte vad jag önskade mig, antagligen inget, så fick väl mer än jag önskat mig!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? som jag skrev ovan så hade jag o Andréa kalas med brudarna i laget. minns att jag var sjuk dagen innan, så var hemma den dagen med..
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? det finns det säkert. kanske att mina vänner skulle varit närmre,,
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? hm, träningskläder? nä men leggins gjorde väl ett bra intryck? 
29. Vad fick dig att må bra? massa saker! kärlek, volleyboll, vänner, sommar, vin.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? fick man vara sugen på såna?
31. Vem saknade du? Alla mina finaste vänner som bara bor i andra städer och i andra länder. vänner som borde bo granne med mig...
32. De bästa nya människorna du träffade? RockSara, Mia & Maya i klassen. Kristiina i laget. Peters familj. :)


GOTT NYTT ÅR ALLA FINA VÄNNER!
Postat av: sara

du är finast!! och det är ingen slump att jag träffade dig, mia eller maya.. ingen slump!! du är unik och helt jäkla underbar!

pussar

2009-12-31, 14:40:21 - URL: http://saramedsinrocktiara.blogg.se/
Postat av: Marie

gott nytt år, lovelyyy! PUSS!

2009-12-31, 15:34:07 - URL: http://marrebarre.blogg.se/
Postat av: Mia

finaste och skönaste cissi! <3

2010-01-01, 11:50:51 - URL: http://miadirekt.blogspot.com
Postat av: Johanna

PUSS!

2010-01-01, 13:15:26 - URL: http://johannagoeswest.blogspot.com
Postat av: sara

gott nytt år min bästa!

2010-01-01, 14:53:35 - URL: http://saramedsinrocktiara.blogg.se/
Postat av: Pr

Vore du bara lite, lite mindre så skulle jag bära med dig vartän jag gick.

2010-01-03, 00:02:42 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!