Jag vet precis vad du känner fast du aldrig sagt ett ord

idag har jag varit på juridik introduktion i 1h och 20 min, jag överlevde. sen köpte jag biobiljetter av kåren (75kr, viktigt att poängtera) sen mötte jag upp SaraRöd vid halv tolv och vi köpte en stor popcorn och två stora läsk och biljetter till New Moon. att gå på premiär o sådär är ju inte rikigt min grej. men när det var jag, sara o typ 10 andra i den stora salongen på sergel, då kändes det okej. inga skrik o suckanden som man hört talas om. bara jag som satt o viskade till sara "vadå?! jag fattar inte.. är han? aha.. eller vadå? är dom?" ja, allt var inte glasklart. men tydligen ska man ju läsa böckerna. om sara NÄSTAN gråter till dom då komemr jag ju garanterat göra det. någon gång.

sen lämnade jag sara till en skitlång kö för hon skulle lämna in sitt visum och så hoppade jag på bussen hem, m¨ste fixa en tvättid innan söndag så jag hinner tvätta matchgrejerna. och när jag precis är på väg genom dörren så ringer det "okänd" står det. alltid lika jobbigt. "heeej.. det är jennifer" jag typ "öööh, jennifer? hon borde inte ringa nu" men sen trillar ju poletten ned, hon har ju ring mig från australien, min skrutta! så himla härligt att höra hennes röst! veta att hon har det bra och allt sånt! (inte lika kul att höra att hon glider runt i klänning när jag står här o hyllar att minusgraderna äntligen har kommit). det var iaf lovely och efter 20minuter sa det "piiip" och hennes pengar var slut. Ni får en fin o somrig bild som togs på Jessie&Jennzo innan studenten..

NU väntar jag på att peter ska komma hem så ska vi handla lite o har jag tur blir det pepparkaksbak (nej, vi har inte gjort det än) och kanske glögg! vore trevligt. Måste iaf ned o hämta mina vinterkläder och en julstjärna, därmed basta!

Postat av: sara.

ja, läs boken! :)

mys dag, tur att du och mega popcornen vägde mer än filmen som jag blev lite besviken på!

2009-12-02, 19:12:27 - URL: http://welko.blogg.se/
Postat av: jennifer

hihi, jag ringer snart igen, nar du minst anar det! PUSS

2009-12-04, 07:00:02 - URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: Malin

Kragstalundsvägen blir det! De husen känns ganska lika de på Zetterlundsvägen, även om de sistnämnda är liiite tjusigare :)

2009-12-07, 11:28:55 - URL: http://mallae.blogg.se/
Postat av: Jossan, som saknar dig som få!

Jag kommer ev. va i v-tuna/täby runt den 28onde.. är du hemma då? :) vi måste ses!! <3

2009-12-07, 15:33:09 - URL: http://jooosy.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!