Tankar fryser fast, jag springer allt jag orkar

hej hopp. flera dagar har passerat. med skola, jobb, extra plugg med RockSara och såklart träningar. och igår pizza, lite julhandel o en julkonsert med brudarna. fullt upp. snön har kommit för att stanna verkar det som, också. mysigt till jul och kul för barnen såklart, att dom får uppleva snö.

nu sitter jag på bussen till världens längsta bortamatch. ner till djupaste (?) skåne ska vi. vägen dit går ju ann, vi har redan sett en film (läs: jag&saraMild, alla andra sov) och ska strax stanna o äta lunch. sen har vi secret santa, så det blir julklappsutdelning med mysiga rim! sen hinner man ju se några filmer till, framförallt med det här väglaget. matchen  börjar inte förens 17. så hemresan är det värsta. mewn jag uppdaterar er på hemvägen också tänkte jag. kanske inte är så glad då, eftersom det finns en risk att vi förlorar, haha. bra att jag skriver det här innan va? nåja, låt oss säga att dom ligger etta och vi fyra i tabellen just nu, så.

nu är jag mest hungrig. later dudes.
Postat av: saraa.

LYCKA TILL

2009-12-20, 11:35:59 - URL: http://welko.blogg.se/
Postat av: Mia

jag vill också ha ett Mia smeknamn!!! :) Lycka till på matchen sexy. Pöss

2009-12-20, 11:40:23 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!