vi lever i vår egen värld

Här sitter jag efter en sjukt bra helg, som såklart innehållit volleyboll med bästa tjejerna men också en utgång och kärlekssöndag! vid utgången fick vi tom celebert besök från falköping (nu mer linköping) med andra ord Ellen! såklart kom mys Kleva med sambo också. Felica och Ida hittadehit och det var et härligt tjejgäng på 13stycken som slutligen tog sig in till Ace (mango bar?) och skakade rumpa! sen möttes jag (betydligt fullare) upp av min beloved vapendragare som fick med mig hem.. och tur var väl det. söndagen bestod av massa sömn, mys och lite pizza på det, för att se ta oss ut till sollet för att sova. så skön helg bara! ändå var jag lite trött när jag vaknade imorse.. men det tog jag igen när jag sov typ en timme på vilan!

hade fått hem en liten H&M katalog idag, och jag bli så sugen på att besälla hem lite vår-grejer så man kan få upp lite förhoppningar på sommaren sen.. men ville beställa via datan o där verkar inte allt finnas? inte heller i samma färger o mönster, mycket tråkigt, så jag kanske skiter i det istället. an ju lika gärna spara pengarna tills jag verkligen vet vad jag villha o inte bara handlar "därför att".. har ju betalt hyra och telefonräkning nu med, så kanske ska ligga lite lågt ändå...

nu ska jag äta lite mellamål och sen ta mig till träningen, kan bli rätt lugnt idag med tanke på den ansträngande lördagen, plus att tränare jobbar och är sjuka, kan iaf bli lite Swedish Two Ball! yay!  sen blir det stress o kycklingsallad!
Postat av: jenn

du är väldit najs i håret baby.

2009-02-02, 18:29:08 - URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: PR

Det är lite grann som en sån där Where's Waldo, fast typ lite mer mys.. och lite sötare.



Salladen är klar, jag kan inte äta allt det här själv, var är du!?

2009-02-02, 21:34:15 -
Postat av: emelie

Riktigt snygg du va i de bruna håret då cissi:) Hur är allt med dig?

2009-02-03, 17:28:55 - URL: http://meelii.webblogg.se/
Postat av: Adam

Tjenare!

Lyckades få tag på en sida som hade 300 invites kvar till Spotify.

Länken finns på www.adam3.blogg.se

2009-02-04, 23:53:02 - URL: http://adam3.blogg.se/
Postat av: ellen

får tacka för en fin kväll! :)

2009-02-05, 11:46:03 - URL: http://domlekerbara.blogspot.com

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!