keeping me calm like you do

Tiden går så fort och jag hoppas att min frånvaro här på bloggen innebär att jag har nått så kallat liv. volleyboll och jobb? i så fall hade jag det. nu är jag mest trött. JSM-kval i helgen, det blir nog spännande, framförallt med folk på nya positioner.. sen blir det nog jättebra fest på lördag! massa degande på söndag ser jag fram emot..  nu vill jag kramas.

för du vet;
I love you.
Postat av: ellen

är det så att du ska med i vår klan på lördag ? :D

2009-01-30, 00:19:22 - URL: http://sittstill.blogg.se/
Postat av: PR

Jag ska höra med Jalle om vi har någon lista eller något, men jag tvivlar på det.. :(



Lycka till idag!

2009-01-31, 10:39:23 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!