Som igår hjärta imorgon

Så var det onsdagkväll, läggdags. en riktigt jobbdag kvar på veckan, på fredag är det nämligen planeringsdag! heja, eller ja utvärdering eller ngt, inte så lockande, men förhoppningsvis behöver jag inte göra så mycket.. haha, kanske dricka kaffe o äta frukt..? låter som more than enough tycker jag..
nåja, på jobbet går det i övrigt fint, har överlevt  dom nya tiderna i en veckan nul, så jag hoppas det fortsätter så.. för övrigt har vi haft en explosion på dagis under julen, "jösses" tänker ni då, fast det är inte så hemskt som det låter.. uatn mer att alla våra 1 åringar, blivande 2 nu i vår, har bara börjar prata så himla mkt! både 2 och 3 ordsmeningar! det är verkligen superläckert och häftigt att få vara med under denna utveckling! jag blir så stolt när dom kan börja säga vad dom vill och vill ha, bravo! dock hade jag en otrolig bajs-situation idag, en extremt grov sådan, som jag hoppas jag att jag aldrig kommer behöva uppleva igen.. vet inte om jag ska gå in djupare på det, låt oss bara säga att det var bajs överallt på ett litet barn och hon fick bada i diskhon... haha, så äckligt. ändå är ju ungen sötast..

Jag har även tagit tag i mitt körkort mer "for real" nu, inte bara skrivit in mig på en skola, utan även börjar kra lite smått med mamma, och det går finemang! tanken är alltså att jag ska ha det innan maj, och innan var jag kanske inte så säker på att det skulle gå, men nu så börjar jag nästan tro på mig själv..! och jag känner mig nöjd över beslutet att inte ta det på gymnasiet, eller i falköping, låt oss bara säga att jag inte var redo då! jag är inte rädd längre! haha hallelulja! så nu blir det till att läsa all tråkig teori med.. men det går nog. hade tänk att verkligen sätta stpop för att läsa andra böcker under tiden, för att verkligen fokusera, men tror inte det kommer gå.. började med en idag nämligen, den om Tina Nordlund för er som är intresserade, genom helvetet tror jag nog den heter, den kan vara bra! men får se till att köra mest teori ändå... typ.

idag var det våfflor hos Loui med Ellinor, Emmax2 och Sara. det var mycket mysigt och mättande! sen satt vi o kollade på en film för att se en scen med loui&BL's lover, vi tittar (läs:lovisa tittar) och sen börjar dom spola o ditt o datt för ingen vill egentligen se.. sen visar det sig att just den scenen är bortklippt... haha, lovely. då åkte jag o mina bästa sambos hem istället.. haha. puss!

Jag börjar känna mig lite ångest, eller ja, lite ensam kvar. Sanna J har redan åkt till sitt USA, Johanna har med tagit sitt pick o pack och har nu gjort en vecka i sitt England. SannaB åker på söndag till Kina, Marie åker till Australien och Julia drar den 31 till England hon med.  och här siter Cissi i lilla Sollentuna... okej, jag vet inte vart jag hellre skulle vilja vara, mest bara att jag fick vara överallt med dom typ.. men kanske i sommar så..

jag har börjar fundera på plugg med, men det tar vi en annan gång, nu vill jag bara sova.. sover ju så lite nu för tiden, nätterna är för korta o dagarna för långa, det gillar jag inte! mer kvalitetstid åt folket! tids nog kanske, tids nog...


                                         .kärlek.
Postat av: Marie

and i love youuuuu! ska bli så underbart att spendera kvalitetstid med dig!

2009-01-14, 22:56:00 - URL: http://marrebarre.blogg.se/
Postat av: Peter

Innan maj? Oh gud, ;), då måste du gå en extra kurs om alkohol och droger i trafiken som träder i kraft i april, kostar ännu mer multum ;)

2009-01-15, 12:11:58 -
Postat av: PR

Och jag som tycker att du sover mest hela tiden ändå..



och bajs är väl ändå det mest naturliga som finns, det är väl mest när det kommer i onaturliga mängder som det blir spännande?

2009-01-15, 16:56:47 -
Postat av: jennifer

kørkort asså! då måste du ju komma till fkp och ta ett strøg till sommarn! det ær ju faktiskt næstan ett måste!

2009-01-16, 10:57:13 - URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: jennifer

jag älskar dig, tack för du finns.

2009-01-16, 17:40:11 - URL: http://jennifer89.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!