But if love, love feels like taking a brake, I don’t care

Nu råkar jag vara väldigt bitter och arg. faktiskt väldigt mycket. jag blir arg för att jag spelar volleyboll, arg för att jag på nått vis tror att jag faktist kan ha ett liv utanför det och arg för att jag bara får för mig att något ska fungera utan att kolla upp fakta, får förhoppningar etc. skulle ta tag och boka biljetter till Mando Diao med mina Emmor och nu även Peter, allt går bra hela vägen, tills jag ringer EmmaA och får kastat i ansiktet att det är JSM sista helgen i April. jag blir bara så himla less.. och ledsen. när ska vi få uppleva Mando nu då? vi får väl bege oss till nån festival i sommar.. för att må lite bättre får man väl tänka att det faktiskt kanske finns fler bra band då som man kan passa på att se.. men ändå. hade ju varit kul att ha något att se fram emot...! Dumma debaser med som har 20års gräns när Loney Dear spelar i mars då råkar det ju vara 23 dagar kvar tills lilla Cissi blir 20, och innan dess kan jag ju inte bete mig, baaaah. tråk.



Nu ska jag äta lite och sen köra bil med körskolan, hoppas jag får göra nått kul idag när jag är så putt. jag körde faktiskt till vallentuna och tillbaka i onsdags, jag körde om en bil tom! maha, det här ska väl gå vägen trots allt, om jag bara tar lite mer tag i teorin (ge mitt dygn fler timmar?). sen blir det snabbt till träningen med alla "små" tjejer som ska med på JSM (BUUUHU), sen hem o mys! måtte vi vinna nu bara.. haha..
Postat av: Sanna

seriöst har du börjat övningsköra? nu blir jag stolt på dej

2009-01-30, 21:17:41 - URL: http://sannaschultz.blogg.se/
Postat av: cissi också.

ge mitt dygn fler timmar också! sen när ska tiden få hålla på och bestämma så mycket..



hoppas körningen gick bra :D

2009-01-30, 21:18:13 - URL: http://ceciliafondin.blogspot.com
Postat av: PR

Inga pauser här inte!

2009-01-31, 10:44:10 -
Postat av: jennifer

älskling, nu sitter jag med färg i hårt, och det är många mörka slingor assåå!

2009-01-31, 17:33:51 - URL: http://jennifer89.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!