It's just a simple line

sådär ja, sitter i ´bussen på väg hem från falköping. en kort visit, men man han se lite söta fejor, mycket bra, en match vanns även! det blev 3-0, lite spännande i andra men annars var det nog inte så mkt snack, allt avslutas med toppen av toppen; ELDORADO!! yay! jag och andrea delade på en volleyboll pizza.. yummie. nu måste jag sluta för att kliva av o köpa kaffe i arboga, ska nog lyxa till med lite choklad med, mums.

den här låten är sist på min Zzz-lista, I like.
Postat av: jennifer

åh! jag hade ju så velat træffat dig i fkp och ætit pizza med dig på eldo. som back in da days ju! du ær helt jævla underbar!

2009-01-26, 08:16:02 - URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: ellen

men, åh! denna har jag inte ens hört. gott i öronen.

2009-01-26, 18:41:34 - URL: http://sittstill.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!