Dreams my days away

loooooooooong time no see! I'm sorry! helt galet, har varit utan internet jättelänge nu! peters internet dog i samband med rivning av vägg och min data förblev på landet när jag åkte till Oslo och hälsade på min älskade Jennifer i förra veckan. det var galet bra att få träffa jennifer och direkt när vi sågs var det ju som att släppa på proppen och orden forsade långt in på natten.. för långt? sen har jag äntligen flyttat ihop med Peter och visst är det stökigt men  ack så bra! känns bra att veta att varje dag slutar o börjar på samma ställe! nu jobbar jag denna vecka och en till och sen är det arbetslös i 3 veckor innan skolan börjar... jomenvisst! kom ju in på skola vips sådärbara, så socionom på sthlms universitet; here I come!

idag har jag jobbat och sen åkte jag in och träffade EmaTwin och åt SUSHI (försöker lära mig) och sen följde hon med hem medans peter var o tränade, men han trillar nog in vilken sekund som helst så ska hoppa in i duschen nu så vi kan gå och sova när man börjar 8 imorn.... heja!

PUSS!
Postat av: Luoi

Längtar efter en liten inflyttningsfest :)

+ jag att jag ska ta hand om ditt gamla rum!

2009-07-29, 19:17:42 -
Postat av: Josephine

Men åh precis vad jag vill plugga till!

Måste bara ta tag i det nån gång men

det är ju en annan femma :P

Miss you vännen <3

2009-07-29, 22:50:36 - URL: http://jooosy.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!