I like it salt, i like it wet

såååå. tiden går, ingen orkar (hinner) sitta framför datorn (även om jag ingenting hellre vill än att uppdatera er om mitt händelserika liv) så; till att börja med, PEACE&LOVE. det var minst så bra som jag trodde det skulle vara! VI hade flyt med det mesta, låg o solade hela dagarna och festade och dansade på kvällarna! några höjdpunkter var ju (givetvis) Mando Diao (alla bra låtar) Johnossi (helt otippat kom dom istället för the Kooks, inte mig emot alls!) Moneybrother, Anna Ternheim, Lykke Li och Hello saferide. men var ju även en sväng på Stanglers, tillsammans med typ alla pappor som lyssnade på dom som ungdomar.. haha i vilket fall, Sara vad nöjd och jag fick dansa loss..!  jag ska lägga upp bilder på Facebook men har fortfarande bilder på kameran jag måste få över på datan så allt blir på en gång (emma...). ni får några bilder här ändå:



Sen har det spenderas en vecka på den årliga seglarskolan, lika mys som alltid fast tor nog vi haft mer sol än på många år, lovely. Emma har bott hos mig som vanligt, sena kvällar o långa dagar, ont i hasne o låter som en kråka. men vad gör det? när jag och Love äntligen ska åka på kärlekssemster till Gotland. bara mysa och rå om varandra, cykla o gå promenader, ha picknick och gå på restaurang! åh, härligt.

väggen är äntligen uppe och vi har städat hela dagen, nu är det flytt mest hela tiden.

Puss!

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!