Wouldn't it be nice to be stuck in the forest

Det verkar vara lite en sån här kväll ikväll.. Sanna beer har varit här o ätit mysmiddag och druckit kaffe medans min man är och spelar match.. jag väntar nu med lite Moneybrother i bakgrunden. Ni får en lista jag snodde av Josephine så länge...!

Lovar du att vara ärlig?
Evevntuellt....?
Du heter: Cecilia
Smeknamn: Cissi, Cillen, Pussen...
Beroende av: Mobilen? haha, nä men närhet och vänskap.
Vad tror folk om dig? Hm, det var länge sen jag hörde nåt sånt, men säkert att jag är flummig, gapig och utåt var det förr.. haha
Vad får du oftast komplimanger för? Rumpan (innan den blev SÅHÄR stor) ögonen kanske...
Vad säger du för att imponera på någon? Drar nått av alla mina grymma skämt..!
Hur imponerar man på dig? Det krävs ju en del (några bra oc långa skämt på MSN typ?)...men kanske att man har en bra attityd och humor!
Brukar du skratta för dig själv? Haha, vem gör inte det?
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Cecilia! Jag har faktiskt lite ledigt nu (3dar)tro det eller ej ;) men kommer att befinna mig på landet dessa dagar.. Var det förresten svininfluensan?'"
Vart bor du? Äntligen tillsammans med min Love, i Astrid Lindgrens gamla kvarter som det tjatas om! typ Odenplan...
Trivs du där: Verkligen!
Äger du några converse: Jepps, två par, ett par bruna och ett par som var vita..men är sjuuukt sugen på den nya modellen i hallonrosa... mwah! love them!
Sprit, cider, vin eller öl: kan man få allt? nä en det beror lite på situation och humör antar jag..
Brukar du bli för full: hm, vissa människor skulle nog svar Ja, men det beror mest på vilka jag är med! haha, jag ä bättre nu efter sommaren.. ;)
Vad har du för mobil operatör: Tele2.... någon som antecknar?
Är du allergisk i mot något: Noppspoppsi! lite känslig mot ananas och kiwi, men det är många har jag läst..!
Nästa mål i ditt liv: Hm, komma igång med träningen ordentligt  igen (hoppas inte TränarDavid läser det här)
Hur svarar du i mobilen: det beror ju på vem som ringer..efter att jag jobbat så mkt i vår så har jag hemma svarat "Förskolan Skogsdungen Cecilia" och sen ganska snabbt fått ändra mig...
Vem ringde du senast? Jennzooooo, my love.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: haha, det var så himla mkt och gick så fort så får itne plats här m avslutades med "ja, jag ringer, ha det så bra, puss" ungefär..
Antal timmar sömn inatt: åtta ! och jag har var stendöd? jag behöver typ 10h/natt och HUR OFTA FÅR MAN DET?
Sov du ensam: Nej jag är ju sambo nowadays! Lovely.
Brukar du komma i tid: Jag är nog ganska bra på det, eller så cker jag det för jag har folk i min närhet som ofta kommer mer sent? men tycker det är hemskt jobbigt att komma sent till saker, så försöker verkligen.
När mår du bra: När jag är med nära o kära, när det är en bra balans av allt!
När blev du fotad senast: Hmm.. Av EmmaW när vi käkade sushi tror jag faktiskt!
Hur känner du dig nu: kissnödig och ont i ryggen.. men avslappnad!
Vanligaste färg på dina kläder: Jag är ju inte inne i min rosa period längre så nu måste jag nog säga att den är väldigt varierande faktiskt.
Vad tycker du om fötter: bra att ha?
Vad saknar du: Peter... jag får ju bara sitta själv o vänta!
Hade du en bra kväll igår: fruktansvärt bra! Fick känna mig nyttig, datanörda mig lite och massa mys och sov tidigt!
Favoritdryck på morgonen: vatten? okej, inte favorit, men det brukar bli det. Juice annars.
Rakar du benen: ja... fast för sällan?
När brukar du oftast gå och lägga dig: nu när jag inte har träningar o grejer har vi faktiskt varit jätteduktiga, men annars så har jag nån slags mental gräns att det känns skitjobbigt att inte ligga i sängen klockan tolv..
Är du blyg? i nya grupper där jag inte känner ngn är jag helt en annan person emot när jag är med vänner jag känner mig trygg med.. väldigt utåt.
Sysslar du med någon idrott: Volleyboll valde jag en gång i tiden och den tar fortfarande mycket tid..
Vill du hellre ha mail än brev: neeeee! brev brev brev!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: what is looove? nä men möjligtvis ett intresse eller förälskelse men inte kärlek.
Har du spytt offentligt: ska man minnas sånt?
Är du nöjd med ditt liv: enormt!
Är du bortskämd: det får man nog lov att säga.. men inte mitt fe!
Vad gör du i morgon: det är freeedag! jag börjar jobba 10.10, det är mycket trevligt, ska leka livet (nästan) ur barnen till ungefär 16.15 (exakt en minut innan bussen går) sen har vi inte planerat så mkt faktiskt,mest lagt krut på lördag som bli en bra dag vet jag, men antagligen mysmiddag och viiiin kanske!
Vad är det värsta du vet? Förlora, orättvisor och sjukommar.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? ja, om man ändå hade pengar att slösa med!
Vad längtar du till? Tills allt är klart i lägenheten och mitt liv börjar kännas lite strukturerat igen..
Har du bra vänner och äkta vänskap? Sannerligen, I'm proud of you all!
En speciell dag du minns: Det finns många speciella dagar, kanske den 23 Juli 2008?
Hur gammal är du: 20 systemår.
Är det okej att gråta: NEJ! Ellinor och Sara vet vad jag tycker om gråt.. (kanske då)
Laddar du ner musik och film från Internet: Nej! har inte ens nått nedladdningsprogram! nu är ju Spotfy bra liksom...
Bär du glasögon eller linser: Neje, eller jo, billiga bruna linser uan styrka.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: OTROLIG VIKTIGT... dah? bra fråga..
Solar du ofta: när man jobbar ute så får man mkt sol gratis, men klart jag solar när solen skiner!
Är du bra på att laga mat: jag är väldigt bra på det, men ändå blir det nästan alltid Love som gör det?
Gillar du att dansa: Om jag gör! brukar ha lite shower här hemma på kvällarna..!
Är du flygrädd: Nej.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten. det är ju det enda som verkligen släcker törsten..
Tror du på ett liv efter döden: Hm... nånting men vet inte riktigt vad...
Vilken ögonfärg har du: Grådaskig?
Röker du: Nooope.
Senaste låt du hörde: Johnossi - Send more money
Vad gör du på helgerna: Just nu fixar vi i lägenheten, myser, träffar vänner och går ut! och under säsongen volleyboll  o mys såklart,..


och när det äntligen slut hra ju Peter nästan kommit hem.. bra lista!
Postat av: Emma

Haha de roligaste är att när jag skulle ställa glaset på bordet efter diskning tappade jag det. så de är trasigt haha.. de var nog inte menat att vi skulle få de där glasen:P

2009-07-31, 09:48:11 -
Postat av: karin

Cissi, nästa vecka tycker jag att du ska ta dig till Södertelge på torsdagen för att titta på Sverige och säga hejdå till miig!

Det vore kalasbra o ses. Sara ska dit då också :)

PUSS

2009-07-31, 19:53:27 - URL: http://nogg.se/brittkarin
Postat av: Pr

Pussen, du lät minsann inte så imponerad av mina skämt i lördags inte!?



Men du är så bra ändå, så jag ska inte klaga. Bäst.

2009-08-03, 15:52:54 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!