jag bara blundar, lyssnar, njuter av min värld

seeeemeeester!!! jamnvisst! helt absolutely LOVELY! solen siner och jag sitter på balkongen, har lite grejer att fixa med, men tar igen mig efter dagens gymmande och simmande, har ätit en underbar sallad och kollar lite på grejer eftersm jag och Sara ska till en taueringsstudio på onsdag och se vad dom kan göra för oss. vi vet väl på ett ungefär vad vi vill ha, och nej, det kommer inte ske på  onsdag, men vi ska se om dom har några tider senare i sommar.. jag är mycket spänd och entusiastisk över detta, givetvis. och alla ni som tänker "ska hon aldrig sluta" (typ min mamma) så är väl svaret Nej, antar jag, haha!


Midsommar firades på landet på "det gamla vanliga" viset, lekar, mat, alkohol och umgänge. vi hade ju tm uppehåll hela tiden, eller lite mulet, tom sol! så vi klagar nog inte på det... båt fick vi åka med, mys!
idag ska jag fixa Salems bur, packa ned mina kökssaker och kanske även börja fundera på vad som ska med på torsdaaaag! för då är det ju ngt vi länge längtat efter;

Torsdag
A Camp
April Divine
Audiostalkers
Backyard Babies
Bullet
Caj Karlsson
Calaisa
Carl Barât [UK]
Dave Kusworth [UK]
Don't Panic
Elias & the WizzKids
Evergrey
Frida Hyvönen
Gentleman & the Far East Band [DE]
Good Morning June
Goodlooking Trash
Happy Pill
Hertz
Hockey [US]
Jahcoustix [DE]
Johan Johansson
Keane [UK]
Kleerup
Kristofer Åström & the Rainaways
La Fleur
Lars Winnerbäck
Lauren Harris [UK]
Lykke Li
Manimal
Maria Mena [NO]
Micke K
Monark X
Monster Magnet [US]
Mötley Crüe [US]
No Fun At All
Nomo Daco
Pound
Promoe
Ratatat
Rooftop Jackers
Shallow Sense
Simon Norrsveden
Sofia Karlsson
Streets of Mars
Sven Zetterberg Blues Band
The Aftermath [IRL]
The Coffinshakers
The Dead And Living
The Genuine Fakes
The Kooks [UK]
The Rockfire
The Soundtrack Of Our Lives
The Temper Trap [AUS]
Thomas Di Leva
Thåström
Tysta Mari
Vera Vinter
Volbeat [DK]
Warrior Soul [US]

Fredag
Adam Heldring
Alice In Videoland
Armand Mirpour
Atmosphere [US]
August Burns Red [US]
Babyshambles (UK)
Baron Bane
Bongo Brains feat Stefan Sundström
Bring Me The Horizon [UK]
Calle Dernulf
Cult of Luna
Dengue Fever [US]
Deportees
Emmon
Erik Hassle
Fatboy
Gaby & The Guns
Go Drowsy
Gogol Bordello [US]
Governor Andy/Inna Style Band
Henry Rollins [US]
Hägga & The Thievs From the North
Intrive
John Lindberg Trio
Kadawatha
Lars Winnerbäck
Little Marbles
M83 [FR]
Mando Diao
Martin Moral
Milow [BE]
NEI
Opeth
P Bröderman
Pamela Bellafesta och Per Löv
Parken
Perssons Pack
Peter Doherty [UK]
Psilodump
Ram Di Dam
Rooftop Jackers
Sator
Satyricon [NO]
Skilla
Sky High
Spektakulära System
The Baboon Show
The Knockouts
The Living End [AUS]
The Sounds
The Stranglers [UK]
Timbuktu
Torkel Rasmusson och Kjell Westling
Turbonegro [NO]
Töyen Airport
Ulf Lundell
Witchcraft
Zoo Brazil

Lördag
Abalone Dots
Anders Ilar
Anna Ternheim
Blindside
Boris Valdes
Chris Cornell [US]
Dia Psalma
Division Of Laura Lee
Dorlene Love
Dumb Dan
Dundertåget
Electric Boys
Faith No More [US]
Florence Valentin
Frantic Sunday
Graveyard
Hajen
Hanna Berglund
Hello Saferide
Håkan Hellström
Immortal Technique [US]
Jenny Wilson
Jerry Williams
Joel Mull
Jonathan Johansson
Jonna Lee
Juha Nikumaa
Kalle Baah
Kung Henry
Laakso
Lars Winnerbäck
Lissi Dancefloor Disaster
Love Boat [IT]
Mary
Masshysteri
Mattias Hellberg & The White Moose
Melody Club
Miss Li
Mojo Buford & Jimi
Moneybrother
Ninja Dolls
Ola Joyce
Pain
Pretty Whores
Prop Dylan and The Reptilebrains
Raised Fist
Razorlight [UK]
Rooftop Jackers
Sanna Carlstedt
Sista Sekunden
Slagsmålsklubben
Sonic Ritual
Sonic Syndicate
Sophie Zelmani
Strindbergs
Sugarplum Fairy
The Bonks
The Leather Nun re:loaded
The Southern Hostiles
The Wildhearts [UK]
Tiamat
Tim Healey (UK)
Titiyo

låt oss bara säga at det kommer bli gryyymt! vi sa ha ett litet möte innan nu  i veckan, vi ska ju åka bismarck och grejer, måste ju planera lite! såååå kul.

nu måste jag röra lite på mig, kan inte bara sitta här o steka!!
Postat av: Emma

Jag vill också följa med till tatueringsstudion... :D

2009-06-23, 11:42:50 -
Postat av: Falk

jag tror jag ska typ.. stoppa in dig i något i natt, så du inte kommer ut. låsa in dig i källaren. eller kanske salems bur? och ta din plats till peace and love. JAG VILL OCKSÅ!!!

2009-06-24, 22:48:43 -
Postat av: Anonym

2009-06-28, 21:05:17 -
Postat av: Pr

Älsk, alldeles alldeles underbart men ska du verkligen aldrig sluta?! :D



Hoppas veckan går fort, och att du har lite tid att uppdatera mig någon gång ibland iaf..



Kommer säkert drömma mardrömmar om Bismarck och motorstopp hela veckan så kan behöva lite tröst..!

2009-06-28, 21:07:43 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!