Just keep telling me facts, And keep making me smile

Det finns ju dagar när regnet öser ned (veckor?) och allt är egentligen allmänt grått. man har sester att se fram emot, men kanske är det lite för långt kvar ändå (inte för mig, på fredag börjar det! 4 veckor av kärlek, musik och LEDIGHET) men trots det gråa, så inser man allt det bra som vilar omkring en. männsikor som aldrig någonsin kan ersättas och musik som strömmar ut i högtalare och hörlurar och som gör att man bara vill hoppsa fram längst den blöta vägen. musik kan rädda själen det råkar ju vara något jag tror väldigt stark på. En ny mobil har även införskaffats! den andra har totalt givit upp och det finns inget kvar att rädda, även om jag önskat det, typ alla telefon nummer... så ni som tycker att jag borde ha erat numemr kan ju slänga iväg ett mess med passande namn, för jag har iaf samma nummer.

idag är det kick off med Seglarskolan, det kan bli trevligt -trots regnet, Ina kommer ju vara där! det var länge sedan... nåja. helgen har som vanligt varit mys med kvalitetstid, Sara var här i lördags och åt lite taco och kladdkaka, det är mys. var kanske tur att det inte blev nått med Where the action is även om jag hört att Moneybrother var grym (inget som förvånar mig iof) han ska ju faktiskt med på P&L med! och då har jag hört att det ska vara strålande solsken(?) jag hoppas iaf...

Vår mini i laget, Emma Holm, tog studenten i torsdags, stort grattis till henne och tack för maten!


En gammal bild på bästa sambos.

Postat av: Pr

Don't get offended if I seem absent-minded.. Ostkväll!?

2009-06-14, 17:03:02 -
Postat av: jennifer

PUSS mitt hjärtegull, PUSS!

2009-06-14, 17:50:09 - URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: Saaaara

Du vet att du är den första jag hör av mig till när jag är påväg till huvudstaden bäjjby ;)

2009-06-14, 21:39:20 - URL: http://saaaris.blogg.se/
Postat av: sara dahlgren

hej cissi! hoppas att du har det bra där uppe i landet. nu har även jag skaffat blogg :P

kramar! <3

2009-06-15, 18:02:48 - URL: http://sarungen.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!