straight from heaven

Dagens eloge till Johanna Falk, som först o främst lägger undan veckans sko-kap (trots att hon enbart borde vara bitter för att hon själv köpt dom till fullt pris) så jag får med mig ett par varma snygga skor hem. sen har hon gjort gudomliga kanel/äpple- och hallon muffins som hon hade med till träningen. det får man fan en plats i himlen för.
Postat av: Johanna Falk

VAD GULLIG DU ÄR!! Tack Cissi, är säker på att skulle gjort detsamma :) PUSS

2009-03-03, 22:48:41 -
Postat av: jennzo

om två timmar åker jag.

jag hjärta dig

2009-03-05, 10:34:56 - URL: http://jennifer89.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!