watch me hit the ground or carry me home

Fredag, en massa sol och klubbfest ikväll. ska bli så kul! gotland är bokad måndag till fredag  med min beloved peter, vi är så värda det!! halka o teori är bokad, tröga lärare, jag tänker inte bli lurad mer! nåja, hoppas det blir lite tempo nu så jag blir klar nån gång! nästa vecka är det studentmottagningar och grejer. mysigt! de är verkligen sommar...! ett år sen min egen student, galet. Peace & Love och semester snart! heja! fast ellinor är på söndag ute för gott..sad.  nu spelar jag lite johnossi och väntar på Lovisa! min fina katt!!

Postat av: Pr

Kunde jag så skulle jag..

2009-05-29, 17:17:49 -
Postat av: Sollentuna

Snyggingar.

2009-05-29, 19:34:51 -
Postat av: Kissekatt

Grrr/Mjau

2009-06-02, 09:39:06 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!