det som en gång var mitt blev nu vårt

Så har det gått sex månader, ett halvår, sen jag och Peter bestämde oss för att faktiskt göra ngt ihop.. och så bra det blev! inom snar framtid väntar dessutom lite ombyggnad och snart efter det även en ihoplytt och jag kan ju inte säga annat än att det känns grymt bra, förväntningarna är höga! det svåra var väl bara att komma överens om vad som ska inköpas och i vilken färg.... haha.

Det är RÖD dag idag och äntligen lite ledig! såklart så ska Peter jobba, men bara till 16.. Ellinor håller på och flyttar ut hemma och det känns väl inget vidare måste jag säga.. jag har lite svårt för sån förändring och när jag nu sitter ensam hemma hos Peter så känner jag mig så otroligt ensam bara.. så skönt det är att alltid ha folk omkring sig... men antar att man får vänja sig av med det...väldigt grått är det ute med.. lyssnar lite på Arctic Monkeys och saknar johanna istället.


nej men om man skulle ta och åka ut till sollet och skriva lite teoritester.. heja! krama lite på Ellinor och packa inför helgen... 

över och ut /C.

Postat av: Johanna

Jag saknar dig med så himla mycket! Vill inte vara kvar här i dumma Pirton utan vill bara vara hemma! Fan vilken dålig dag det är idag. Håller på att fundera på om jag ska skicka ett mejl och säga att jag vill avbryta det här så fort som möjligt, men jag vet inte. Fan fan fan känner jag bara!

2009-05-21, 12:37:35 - URL: http://enlitenbitjohanna.blogspot.com
Postat av: Peter

Snyggt namn han den där Peter har tycker jag! :D

2009-05-23, 18:32:57 -
Postat av: jenn

kom till mig mitt hjærta.

2009-05-25, 08:04:20 - URL: http://jennifer89.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!