Between who you are and who you could be



Första advent idag då! Ingen snö givetvis men ser ni vad vi har? en himla massa dimma! man ser knappt huser på andra sidan vägen! galet! tur att vi inte ska ut någonstans idag. bara sitta hemma i soffan och plugga..kanske ta en paus för att se Bruno, och sen lite plugg till. heja!
Dock har vi som ni ser på den andra bilden fått en gran på gården, och det är ju faktiskt mysigt! ska väl försöka få upp lite stjärnor o grejer här med.. nån gång.

Gårdagen var både intressant o rolig. en mycket intressant förfest, men vi brudz har ju kul ändå! sen var det dans dans dans. och så kom sannorna där i dimman (inte samma dimma som ovan)! så mys, jag o Beer har iaf en dejt på tisdag innan hon åker tillbaka till Gbg, mys. nej, tillbaka till plugget nu!
Postat av: Nicole

Haha, ja men precis, jag har gett upp typ, men det går säkert bra ändå. (försöker intala mig det iaf så att jag inte har dåligt samvete över mitt usla pluggande) Man kan ju alltid hitta på lite när man väl sitter där!:D

2009-11-29, 16:25:55 - URL: http://nicolenyholm.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!