Love is the melody, now sing it with me

hej vad det går! så var helgen över ja... men den har varit bra! i lördags fick vi besök av Röd, Falk och Holm. det skulle färgas hår och det behövdes massa folk för det? nåja, det blev lite guitar hero band på det! falk var stenhård på trummorna, peter gitarr och jag o holm mixade lite på sång (och dans) och bas! en succé!

idag var det match mot Svedala och en skön vinst och 3 ännu finare poäng! det var på tiden. sen fick mormor&morfar (plus mor o far) följa med hit till lägenheten, för dom har inte sett den än, och så blev det lite farsdag kaffe. sen fick det faktiskt bli pizza.. jag satte mig med plugget som jag (helt otippat)  inte satte igång med förens idag, heja, och peter fick gå o handla. nu har vi aft tv'n på och jag har försökt fixa lite samtidigt. hoppas det ska lösa sig denna gången också.

Btw, COMHEM har ju en asskön reklam med en tant som typ "spelar upp" massa youtube klipp! när man ser den så bara känner man igen allt, haha, och undrar var det kommer ifrån, tills man kommer på. och nu har jag ju berättat för er. haha, förstod ni vad jag skrev där? det gjorde inte jag...

och nu går ju ..Och så kom Polly på 3an, en av mina absoluta favorit filmer. Pete rhar typ fått se den 10ggr för jag gillar den så mycket. haha. men nu var det länge sedan, så jag pasasr på. har ni inte sett den - se den. jätteäcklig och rolig.

Sen skulle jag ju tipsa om minst 2 filmer med, den ena var Änglar och Demoner, om ni inte redan sett den (jag har inte sagt att det sa vara nyheter...) den var faktiskt lika spännande som DaVinci Koden och jag blir bara så stressad av sånt där ni vet, usch vad stressad jag blir. lika stessad blir jag av State of play som också var otroligt spännande och passar ju alla tvåkönade sammanhang, om ni ska vara ett gång polare osv, och alla tjejer vill gilla filmen. denna var bra! :)

Postat av: Pr

Jag antar att det är för att So You Think You Can Dance drar igång igen på onsdag..? Du kommer gå långt Sötaste..

2009-11-09, 21:26:32 -
Postat av: Madelene

Utbildningen är varje torsdagkväll med start 4 februari. Så jag kommer att pendla till att börja med. Tror att kursen kommer att hållas på Östra Reals Gymnasium, t-bana Karlaplan. Så när jag kommer den 4:e så får du gärna guida mig :D



Sen så kommer jag antagligen att flytta till sommaren. Då kan vi hänga massor :P



2009-11-17, 17:57:22 - URL: http://thebestofmadelene.blogg.se/
Postat av: Madelene

BTW den bilden Cissi haha I like!!

2009-11-17, 17:58:56 - URL: http://thebestofmadelene.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!